- Bedankjes 1024
na stamboom - conrtrole gegevens : Tientalpersonen: "personen mogelijk gelijk"
- Naessens Christiaan
- Auteur
na stamboom - conrtrole gegevens : Tientalpersonen: "personen mogelijk gelijk"
13 feb 2020 16:25
Na de upgrade naar Aldfaer 8, dan stamboom nr Controle gegevens, lijst met 16-tal personen met melding: "Personen mogelijk gelijk" Wanneer een koppel wordt geopend krijgen we de fiche en een klein bijvak met de tweede persoon. Wanneer nu bij probatie de persoon geschrapt wordt, komt op de nog openstaande een kode onder persoon. Wat loopt hier verkeerd, en kan dit opgelost worden?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: na stamboom - conrtrole gegevens : Tientalpersonen: "personen mogelijk gelijk"
13 feb 2020 17:24Stuur eens een knipsel hiervan om duidelijk te maken wat hiermee bedoeld wordt.Naessens Christiaan schreef : ...komt op de nog openstaande een kode onder persoon....
- Naessens Christiaan
- Auteur
Re: na stamboom - conrtrole gegevens : Tientalpersonen: "personen mogelijk gelijk"
14 feb 2020 11:19
Dank aan de upgrade stel ik vast dat inderdaad dubbele personen aanwezig waren. Het programma gaf een code aan deze diehet best verwijderd kan worden. Het nodige is inmiddels gedaan. Proficiat voor de vele verbeteringen in het programma!
Dank U
Dank U
- Han Kortekaas
-
14 feb 2020 13:50 - 14 feb 2020 13:51
Christiaan, ik snap niet goed wat u bedoelt met 'een code'
Naar mijn smaak kunt u alleen dat bepalen.Het programma gaf een code aan deze die het best verwijderd kan worden.
Laatst bewerkt 14 feb 2020 13:51 door Han Kortekaas.