- Bedankjes 1634
Geen txt bij persoonskaar, Parenteel enz
- Frans De Block
- Auteur
Geen txt bij persoonskaar, Parenteel enz
12 feb 2020 20:51
Hallo,
Hiernet versie 8 laten installeren.
Als ik nu een tekst rapport opvraag, komen de txt bij Persoon, Doop, Overlijden enz niet in het txt rapport. Bij instellingen (txt-rapport) staat alles wel degelijk aangevinkt.
Een schoonheidsfoutje?
Ik had een veiligheidcopy gemaakt op stick vooraleer de upgrade te laten installeren.
Heeft er nog iemand zoiets vastgesteld?
Ik gebruik win8 en gewone Interner Explorer. Vorige Aldfaer versie was 7.2 (ja toch)
Dank bij voorbaat
Hiernet versie 8 laten installeren.
Als ik nu een tekst rapport opvraag, komen de txt bij Persoon, Doop, Overlijden enz niet in het txt rapport. Bij instellingen (txt-rapport) staat alles wel degelijk aangevinkt.
Een schoonheidsfoutje?
Ik had een veiligheidcopy gemaakt op stick vooraleer de upgrade te laten installeren.
Heeft er nog iemand zoiets vastgesteld?
Ik gebruik win8 en gewone Interner Explorer. Vorige Aldfaer versie was 7.2 (ja toch)
Dank bij voorbaat
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Geen txt bij persoonskaar, Parenteel enz
12 feb 2020 23:04
Is
dit bericht
wellicht van toepassing?
- Frans De Block
- Auteur
Re: Geen txt bij persoonskaar, Parenteel enz
17 feb 2020 17:47
Dag Han,
Ik ben ondertussen geholpen door dhr Kallenberg.
Het viel mij op dat ik het normale standaard Aldfaer rapport en het CBG rapport kon weergeven met alle mogelijke txt bij persoon, doop begraven enz.
Dus kwam mijn in mekaar geflanste basishook in de kijker ...
In mijn basishook stonden (oude/foute) instructies ivm txt.
Die heb ik weggehaald en alles werkt naar behoren
Iedereen bedankt voor de hulp en goede moed bij de vele vragen ivm de overgang nr V8
Frans
Ik ben ondertussen geholpen door dhr Kallenberg.
Het viel mij op dat ik het normale standaard Aldfaer rapport en het CBG rapport kon weergeven met alle mogelijke txt bij persoon, doop begraven enz.
Dus kwam mijn in mekaar geflanste basishook in de kijker ...
In mijn basishook stonden (oude/foute) instructies ivm txt.
Die heb ik weggehaald en alles werkt naar behoren
Iedereen bedankt voor de hulp en goede moed bij de vele vragen ivm de overgang nr V8
Frans