- Bedankjes 303
Problemen met Aldfaer 8
- Greetje Brinksma
- Auteur
Problemen met Aldfaer 8
12 feb 2020 16:12
Ik heb Aldfaer 8 gedownload. Vervolgens kreeg ik het advies om de bestanden op te schonen. Daarna lukt het me niet meer om mijn stamboombestand te openen.
Na openen lijkt het alsof het bestand wordt geconverteerd. En daarna krijg ik de melding 'Stamboombestand bewaren: [FOUT] Kan inhoud bestand niet naar tijdelijk bestand schrijven file_ci.alf.
En daarna de melding 'Kan het bestand niet converteren naar versie 8 (Fout tijdens initieren nieuwe stamboom)
Ook het openen van een veiligheidskopie lukt niet.
Na openen lijkt het alsof het bestand wordt geconverteerd. En daarna krijg ik de melding 'Stamboombestand bewaren: [FOUT] Kan inhoud bestand niet naar tijdelijk bestand schrijven file_ci.alf.
En daarna de melding 'Kan het bestand niet converteren naar versie 8 (Fout tijdens initieren nieuwe stamboom)
Ook het openen van een veiligheidskopie lukt niet.
- Paul Kallenberg
Lees minder
Lees meer
Re: Problemen met Aldfaer 8
12 feb 2020 16:34
Greetje,
Kan je even per e-mail contact met mij opnemen. Je vindt mijn e-mailadres door op mijn naam links van dit bericht te klikken.
Paul
Kan je even per e-mail contact met mij opnemen. Je vindt mijn e-mailadres door op mijn naam links van dit bericht te klikken.
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Greetje Brinksma