probleem met opstarten

Lees meer

probleem met opstarten

02 feb 2020 10:00
tot nu al jarenlang gewerkt met Aldfaer, ben er heel tevreden over. Maar gisteren gebeurde er iets raars. Als ik Aldfaer opstart krijg ik geen aldfaer scherm. Maar het programma is wel aktief, want als ik het afsluit moet ik wel de vraag beantwoorden of ik wil afsluiten. Ik doe hier een fotootje bij van mijn scherm met aldfaer in opstartfase. Weet u misschien wat er aan de hand is?
Met vriendelijke groet, Yolande

Bijlagen:

Lees meer

Re: probleem met opstarten

02 feb 2020 10:05
U heeft waarschijnlijk bij de voorgaande sessie Aldfaer geminimaliseerd en vervolgens afgesloten
Bij een herstart begint Aldfaer dan geminimaliseerd.
U kunt dat in de taakbalk zien doordat het Aldfaer Icon dan onderstreept is.
Met muisover het icon wordt een verkleind venster getoond. Klik dit aan (niet op het kruis) en het normale venster opent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Yolande Hentenaar

Lees meer

02 feb 2020 10:09
Dank voor uw snelle reactie. Ik had zelf ook al bedacht dat dit het geval zou kunnen zijn. Maar ook nu weer als ik met de muis het verkleinde venster aanklik resulteert dit niet in een normaal beeld.

Lees meer

02 feb 2020 11:02
Yolande,
probeer het volgende: met gesloten Aldfaer, zoek naar de bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram en hernoem deze. Start Aldfaer opnieuw op. Als het lukt zal u de instellingen opnieuw moeten overlopen en mogen de hernoemde bestanden verwijderd worden.

Lees meer

02 feb 2020 11:26
Dag, Ik kan alleen Aldfaer.iniprogram vinden. Die andere zie ik niet staan. En hoe mag ik die gaan noemen?

Lees meer

02 feb 2020 11:41
In het lint van de verkenner moet u een vink plaatsen bij bestandsextensies tonen. Beide bestanden bevinden zich in C:\Aldfaer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Yolande Hentenaar

Lees meer

02 feb 2020 11:42
Dag,Ik heb de bestanden gevonden en hernoemd, en Aldfaer kon ik weer gewoon opstarten en de data opnieuw openen, gelukkig. Mijn hartelijke dank voor uw snelle hulp.

Gemaakt door Kunena