programma loopt direct vast

• S J Fokkema
  • Auteur

programma loopt direct vast

15 jan 2020 00:03
na start krijg ik blanko Aldfaer scherm waarna niets meer werkt, ook het X-je om te verwijderen blijft wit, moet dan PC opnieuw starten en zelfde euvel herhaald zich; heb net cfg bestandje verwijderd en opnieuw PC gestart, maar alles herhaaltt zich, wat moet ik doen ? is al ruim 2 weken zo .....

Lees meer

Re: programma loopt direct vast

15 jan 2020 07:30
U spreekt over een cfg bestandje. Dit geeft aan dat u met een oude Aldfaer versie werkt.

Wat bedoelt u met een blanco scherm? Is dat grijs? Zoja dan is er geen stamboombestand geopend

En wat is blanco? wel of geen Menu etc.

U zegt sinds 2 weken. Wat heeft u destijds gedaan? Update naar Windows 10 ?

• S J Fokkema
  • Auteur

15 jan 2020 16:13
na starten van Aldfaer krijk ik niet het menu met de laatst geopende stamboom, maar een ledig menu, wat niet werkt, het normaliter rode kruisje op dit menu is grijs en weerkt ook niet, ik kan het slecht verwijderen door PC opnieuw te starten. Ook vermeldings waard is dat ik het lege en geblokkerde menu pas zie als ik de taakbalk van beneden naar rechts verplaats; ik weet niet wat ik ca 14 dagen geleden gedaan heb, ik werk nog steeds met Windows 7, dit wil ik wel zo snel mogelijk wijzigen naar Windows 10. ik heb gisteren wel de laatste versie van Aldfaer gedownload maar de menukaart blijft geblokkeerd. Enkele jaren geleden heb je me geweldig uit de brand geholpen met het prograama, o.a. door via Team Vieuwer in mijn PC te kijken, is dit miss. nu weer de beste manier om het probleem te tackelen ? Gaarne je reactie. MVG Sieger Fokkema

Lees meer

15 jan 2020 16:49
Sieger
Als de Teamviewer nog steeds dezelfde versie is, zal je waarschijnlijk eerst een update van Teamvier moeten doen.
Start Teamviewer en klik Help > kontroleer voor updates
Neem daarna direct kontakt op - klik mijn naam voor het adres

• S J Fokkema
  • Auteur

16 jan 2020 10:04
Beste Ruud, zal ik je mijn ID en wachtwoord van Teamvieuwer zenden, zodat jij in mijn PC kunt
kijken ? dan lopen we elkaar ook niet mis, ik heb inmiddels T.V. geupdated

Lees meer

16 jan 2020 12:12
Sieger
Kan na 14:00 uur

• S J Fokkema
  • Auteur

16 jan 2020 13:59 - 16 jan 2020 14:12
u heeft hier belangrijke info prijsgegeven waardoor iedereen die de beschikking heeft over teamviewer bij u kan inloggen. U moet deze gegevens uitsluitend aan de helper privé mailen.

webmaster
Laatst bewerkt 16 jan 2020 14:12 door Webmaster.

Lees meer

16 jan 2020 18:39
Installatie juist herhaald en grote opruiming. Sessie is nu afgesloten

• Hans van de Pol

22 okt 2020 13:10
Ben net lid geworden van dit forum, en heb hetzelfde probleem ondervonden enige weken terug.
Ik maak gebruik van Windows 10.

In mijn geval volstond het om na afsluiten in de Aldfaer folder het INIPROGRAM-bestand Aldfear.iniprogram een andere naam te geven. Daarna start Aldfaer op de gewone manier op. Ik maak gebruik van Aldfaer 8.1.

Gemaakt door Kunena