- Bedankjes 0
Kan bestand niet openen
- Hans Seebregts
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Kan bestand niet openen
12 dec 2019 10:41 - 12 dec 2019 18:14
Na opstarten van programma opstarten krijg het een fout boodschap (zie bijlage 1)
Antwoord op vraag 2; nog 224 GB vrij
Antwoord op vraag 3; Bestand alsmede veiligheidskopie zijn aanwezig en geprobeerd op te starten zonder succes
Antwoord op vraag 4; zie bijlage 2 en 3
met vriendelijke groeten
Hans Seebregts
telefoonnnummers liever niet in berichten opnemen. U kunt in de Tab profiel uw email vrijgeven zodat u benaderd kunt worden.
Webmaster
Antwoord op vraag 2; nog 224 GB vrij
Antwoord op vraag 3; Bestand alsmede veiligheidskopie zijn aanwezig en geprobeerd op te starten zonder succes
Antwoord op vraag 4; zie bijlage 2 en 3
met vriendelijke groeten
Hans Seebregts
telefoonnnummers liever niet in berichten opnemen. U kunt in de Tab profiel uw email vrijgeven zodat u benaderd kunt worden.
Webmaster
Laatst bewerkt 12 dec 2019 18:14 door Webmaster.
- Han Kortekaas
-
Re: Kan bestand niet openen
12 dec 2019 12:35 - 12 dec 2019 12:37
De bijlage is niet meegekomen en graag wat informatie dat dit sinds .... optreedt. Wat is er dan gebeurd op uw PC vlak vóór de datum 'sinds'?
Laatst bewerkt 12 dec 2019 12:37 door Han Kortekaas.
- Hans Seebregts
-
Auteur
12 dec 2019 12:49
Gisteren middag bestand bijgewerkt, Programma normaal afgesloten. Gisteren avond geprobeerd het bestand te openen maar fout boodschap.
Zowel het databestand als de veiligheids-kopie op schijf aanwezig.
Zowel het databestand als de veiligheids-kopie op schijf aanwezig.
- Han Kortekaas
-
12 dec 2019 13:06
Het antwoord op 'padnaam te lang' kunt u vinden door naar de map te kijken C:\users\uw inlognaam\Documenten\Aldfaer\Stambomen\ en dan kijken of de naam van het bestand niet te lang is met te veel cijfers. Ik vermoed van niet want Ruud heeft u onlangs geholpen.
Kunt u wel een eerdere veiligheidskopie openen?
Kunt u wel een eerdere veiligheidskopie openen?
- Hans Seebregts
-
Auteur
12 dec 2019 13:22
Ja, dat lukt wel. Maar met het originele bestand levert weer de dezelfde fout boodschap op
- Han Kortekaas
-
12 dec 2019 13:46
Dan vermoed ik dat het originele bestand beschadigd is. Als u wilt kunt het ter controle naar mij sturen.
- Hans Seebregts
-
Auteur
12 dec 2019 14:52
Dat wil ik wel doen, kan ik het dan hierbij gewoon bijvoegen?
- Hans Seebregts
-
Auteur
- Han Kortekaas
-
12 dec 2019 17:13
Hans, zo gaat dat niet; klik op mijn naam voor mijn emailadres en maak dan een email met het bestand aangehecht.
- Hans Seebregts
-
Auteur
19 dec 2019 16:26
Hallo Han,
Ik heb het bestand opgestuurd. IK hoop dat het zal lukken om het bestand weer leesbaar te maken.
groet Hans
Ik heb het bestand opgestuurd. IK hoop dat het zal lukken om het bestand weer leesbaar te maken.
groet Hans
- Han Kortekaas
-
19 dec 2019 18:00 - 19 dec 2019 18:00
Hans, ik heb het bestand niet ontvangen. Als het te groot is voor het mailprogramma dan kunt je WeTransfer gebruiken. Tik WeTransfer in de adresbalk van je browser en de rest wijsr zich vanzelf.
Laatst bewerkt 19 dec 2019 18:00 door Han Kortekaas.