relaties kwijt

Lees meer

relaties kwijt

25 nov 2019 14:20
Bij het openen van Aldfaer heb alleen nog maar individuele personen. Alle relaties ( partners kinderen, ouders) zijn verdwenen. Is het mogelijk dit te herstellen en wat heb ik fout gedaan?

Lees meer

Re: relaties kwijt

25 nov 2019 15:39
Ik denk dat u een onherstelbaar bestand heeft en u zult terug moeten naar een eerdere veiligheidskopie.
Als alle relaties verdwenen zijn kan dat niet hersteld worden.
Misschien heeft u ooit een waarschuwing van Aldfaer gekregen en toch doorgegaan?
Ik neem aan dat u met Windows 10 werkt en de laatste versie van Aldfaer 7.2

Lees meer

25 nov 2019 16:38
Bedankt voor uw advies. Met behulp van de veiligheidskopie heb zijn alle relatiekoppelingen weer hersteld. Ik werk idd met windows 10. Ik vermoed dat het mis is gegaan toen ik met de laptop in de batterijmodus werkte. Plotseling was mijn scherm zwart agv een lege batterij.

Lees meer

25 nov 2019 16:38
Bedankt voor uw advies. Met behulp van de veiligheidskopie heb zijn alle relatiekoppelingen weer hersteld. Ik werk idd met windows 10. Ik vermoed dat het mis is gegaan toen ik met de laptop in de batterijmodus werkte. Plotseling was mijn scherm zwart agv een lege batterij.

Lees meer

25 nov 2019 18:11
Jan,
een stroomstoring zoals batterij echt leeg is funest. Kijk eens in de Windows Instellingen onder Batterij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jan van Buuren

Gemaakt door Kunena