- Bedankjes 1024
Registreren op Aldfaer
- Jan
- Auteur
Registreren op Aldfaer
17 nov 2019 19:29
Geachte
Ik zou mij graag willen registreren op Aldfaer maar dit lukt mij niet.
Ik weet niet waar ik mij moet registreren en als ik mij gegevens invul van Aldfaer forum dan krijg ik te zien dat de gebruikersnaam niet klopt. Maar ik zit op de pagina van aanmelden/registreren.
Ik weet het even niet meer. Kunt u mij misschien helpen
Met vriendelijke groeten Jan
Ik zou mij graag willen registreren op Aldfaer maar dit lukt mij niet.
Ik weet niet waar ik mij moet registreren en als ik mij gegevens invul van Aldfaer forum dan krijg ik te zien dat de gebruikersnaam niet klopt. Maar ik zit op de pagina van aanmelden/registreren.
Ik weet het even niet meer. Kunt u mij misschien helpen
Met vriendelijke groeten Jan
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Registreren op Aldfaer
17 nov 2019 20:30
Jan,
Geef het adres van de pagina waarop u wil registreren.
Geef het adres van de pagina waarop u wil registreren.
- Han Kortekaas
-
17 nov 2019 23:40
In aanvulling; als u hier een bericht heeft kunnen plaatsen dan bent u al geregistreerd op het Aldfaerforum.
- Han Kortekaas
-
18 nov 2019 15:47 - 18 nov 2019 15:48
Is er wellicht een verwarring over de website AldfaerWiki en Aldfaerforum. Als dat zo is dan zijn de gebruikersnamen/wachtwoorden van Aldfaerforum niet te gebruiken bij AldfaerWiki. Daar zult u zich nieuw moeten aanmelden.
Dit is het beeld bij AldfaerWiki
Dit is het beeld bij AldfaerWiki
Laatst bewerkt 18 nov 2019 15:48 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jan
- Jan
- Auteur
18 nov 2019 19:46
Hallo Han
Hoe en waar moet ik mij registreren op Aldfaer Wiki. Ben pas een beginner bij Aldfaer
Bedankt alvast
Hoe en waar moet ik mij registreren op Aldfaer Wiki. Ben pas een beginner bij Aldfaer
Bedankt alvast
- Ruud de Ruiter
-
18 nov 2019 20:51
Jan,
Als beginner raadt ik aldfaerforum.nl aan en niet aldfaerwiki omdat de laatste nauwelijks of geen ondersteuning geeft
Gezien het feit dat u deze melding geplaatst heeft, bent u aangemeld op aldfaerforum.nl dus wat is uw vraag?
Als beginner raadt ik aldfaerforum.nl aan en niet aldfaerwiki omdat de laatste nauwelijks of geen ondersteuning geeft
Gezien het feit dat u deze melding geplaatst heeft, bent u aangemeld op aldfaerforum.nl dus wat is uw vraag?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
18 nov 2019 21:47
Jan,
aanvullend: indien je op zoek bent naar hoe met Aldfaer te starten, druk dan de toets F1 en ga in de linker kolom naar de tab 'Contents'. In de lijst staat een hoofdstuk "Stap-voor-stap" waar in detail wort uiteengezet hoe te beginnen.
aanvullend: indien je op zoek bent naar hoe met Aldfaer te starten, druk dan de toets F1 en ga in de linker kolom naar de tab 'Contents'. In de lijst staat een hoofdstuk "Stap-voor-stap" waar in detail wort uiteengezet hoe te beginnen.
- Jan
- Auteur
19 nov 2019 21:53
Hallo
Ik wou mij inderdaad melden op Aldfaer Wiki en ik ben nieuwe gebruiker.
Alvast bedankt voor de informatie
Ik wou mij inderdaad melden op Aldfaer Wiki en ik ben nieuwe gebruiker.
Alvast bedankt voor de informatie