- Bedankjes 0
update invoertoepassingen
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
update invoertoepassingen
16 nov 2019 23:29
LS. Ik wilde de invoertoepassingen updaten , maar het programma werd gedeeltelijk gewist en ook een heleboel bestanden in de Materiaalmap. Deze bestanden inmiddels met Recovery programma terug gekregen. Het Aldfaer programma gedeinstalleerd, maar kreeg de foutmelding >> Access violation at address 75F908DDin module 'KERNEL3.DLL' . Read of address 00200008. Ik heb het programma 2 maal gedeinstalleerd, maar nog steeds de zelfde melding. Wat nu te doen.
Met vriendelijke groet, AJ kappers
Met vriendelijke groet, AJ kappers
- Ruud de Ruiter
-
Re: update invoertoepassingen
17 nov 2019 10:51
Wat is het installatie pad dat je gebruikt om Aldfaer te installeren
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kappers A J
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 nov 2019 12:42
Kappers_Genealogie (T:)>Genealogie>Aldfaer_Prog
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
17 nov 2019 16:46
Afwijken van een standaardinstallatie is om problemen vragen tenzij men goed weet wat men doet. De foutmelding die u aangeeft heeft niets met Aldfaer te maken, maar eerder met problemen in Windows. Updaten van Aldfaer of de Invoegtoepassinegn verwijdert geen bestanden uit de materiaalmap.
Zie in bijlagen een standaardinstallatie.
Zie in bijlagen een standaardinstallatie.
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 nov 2019 17:46 - 17 nov 2019 17:47
Ik werk al jaren met een externe harde schijf omdat ik op verschillende plaatsen met verschillende computers aan Aldfaer werk. Heeft nooit problemen gehad nadat ik een partitie letter T gebruikte om niet tussen de partitieletters van andere apparaten te komen. Het zal dus een windows probleem zijn., dan ga ik daar verder zoeken. Bedankt zover.
Laatst bewerkt 17 nov 2019 17:47 door Kappers A J.
- Han Kortekaas
-
17 nov 2019 18:32
Uw harde schijf is op een andere PC natuurlijk niet hetzelfde als T:\ . U zult die harde schijf ergens anders ook herkenbaar moeten maken.
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 nov 2019 20:26 - 17 nov 2019 20:26
Dat klopt en gebeurd ook en geeft dan geen problemen.
Laatst bewerkt 17 nov 2019 20:26 door Kappers A J.
- Han Kortekaas
-
17 nov 2019 23:37
Wellicht is er iets anders aan de hand. Kunt u eens kijken op de plek waar u de stambomen heeft staan of daarnaast een een lichtgele map staat die begint met iets van _0xADFAE350_naam stamboom. Als dat zo is verwijder die map.
Ook kunnen er twee corrupte bestandjes staan naast de Aldfaer.exe. Die bestandjes worden bij een uninstall niet verwijderd. Het betreft aldgar.ini en aldfaer.iniprogram. Hernoem of verwijder die twee en start Aldfaer dan op.
Ook kunnen er twee corrupte bestandjes staan naast de Aldfaer.exe. Die bestandjes worden bij een uninstall niet verwijderd. Het betreft aldgar.ini en aldfaer.iniprogram. Hernoem of verwijder die twee en start Aldfaer dan op.
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
18 nov 2019 01:25
Goedemorgen Han Kortekaas. Inderdaad was er zo een map en de ini bestandjes. Deze verwijderd maar het fenomeen van de foutmelding blijft.
- Ruud de Ruiter
-
18 nov 2019 07:35
zie
www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Tips.htm
punt 14 en 15 en vanzelfsprekend de instellingen overeenkomstig
www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Tips.htm
punt 14 en 15 en vanzelfsprekend de instellingen overeenkomstig
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
18 nov 2019 12:03Het verwijderen moet gebeuren met gesloten Aldfaer.Kappers A J schreef : ... Deze verwijderd maar het fenomeen van de foutmelding blijft.
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
25 nov 2019 15:43 - 25 nov 2019 15:44
Ik mis een aantal berichten.Zijn die verwijderd?
Ik heb al mijn bestanden op een andere externe harde schijf gezet en daarop versie 7.2 ook opgezet. Het bestand kan ik nu weer openen en heb de instellingen aangepast.
Alleen de cursor blijft heen en weer schieten. Kan op die manier het programma nog steeds niet gebruiken.
De "oude" harde schijf geformateerd en geprobeerd er opnieuw 7.2 op te zetten hetgeen niet lukte. Er bleef een soort gelijke foutmelding komen. Zal deze schijf niet meer goed zijn en dan maar niet meer gebruiken.
Is er nog een oplossing voor het heen en weer schieten van de cursor? Dit gebeurd alleen in dit programma.
Ik heb al mijn bestanden op een andere externe harde schijf gezet en daarop versie 7.2 ook opgezet. Het bestand kan ik nu weer openen en heb de instellingen aangepast.
Alleen de cursor blijft heen en weer schieten. Kan op die manier het programma nog steeds niet gebruiken.
De "oude" harde schijf geformateerd en geprobeerd er opnieuw 7.2 op te zetten hetgeen niet lukte. Er bleef een soort gelijke foutmelding komen. Zal deze schijf niet meer goed zijn en dan maar niet meer gebruiken.
Is er nog een oplossing voor het heen en weer schieten van de cursor? Dit gebeurd alleen in dit programma.
Laatst bewerkt 25 nov 2019 15:44 door Kappers A J.