- Bedankjes 1024
Aldfaer op andere laptop installeren
- Leo Donkers
- Auteur
Aldfaer op andere laptop installeren
01 nov 2019 12:15
Geachte medewerker.
Hoe kan ik het programma Aldfaer, dat ik misschien al 20 jaar geleden kocht, overplaatsen naar een nieuwe laptop?
vriendelijke groet
Leo
Hoe kan ik het programma Aldfaer, dat ik misschien al 20 jaar geleden kocht, overplaatsen naar een nieuwe laptop?
vriendelijke groet
Leo
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer op andere laptop installeren
01 nov 2019 13:34 - 01 nov 2019 13:35
Voor zover ik weet bestaat Aldfaer nog geen 20 jaar en is altijd gratis geweest.
Aldfaer kan op elke laptop afzonderlijk geïnstalleerd worden. Klik op dit dorum op menu (boven) "Over deze website" voor alle details hieromtrent.
Aldfaer kan op elke laptop afzonderlijk geïnstalleerd worden. Klik op dit dorum op menu (boven) "Over deze website" voor alle details hieromtrent.
Laatst bewerkt 01 nov 2019 13:35 door JayCee.
- Evert
01 nov 2019 14:48
Beste JayCee,
Ter informatie:
in 2007 is er bij het CBG een boek verschenen 'Je Stamboom op de computer'
En daar zat een CD-rom met de toenmalige versie van het Aldfaer programma bij.
Voor dat boek moest je natuurlijk betalen en daardoor kan de indruk gewekt zijn dat je daarmee gelijk ook het gratis programma koopt.
Groet,
Evert.
Ter informatie:
in 2007 is er bij het CBG een boek verschenen 'Je Stamboom op de computer'
En daar zat een CD-rom met de toenmalige versie van het Aldfaer programma bij.
Voor dat boek moest je natuurlijk betalen en daardoor kan de indruk gewekt zijn dat je daarmee gelijk ook het gratis programma koopt.
Groet,
Evert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JayCee
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
01 nov 2019 15:51 - 01 nov 2019 15:57
Evert,
Dank voor de info. En ja, toch al net 20 jaar daar volgens de Aldfaer-website versie 2.0 gedateerd is op 02/10/2000.
Leo,
Volgens de info van Evert zou u dan de versie mogelijk 3.5.3 bezitten. U kunt deze versie rechtstreeks downloaden van de website van Aldfaer, bij "Oude versies van Aldfaer", doch is het mijn inziens geen goed idee.
Mogelijk kan het als volgt: Installeer de huidige versie (zie hiervoor mijn eerste bericht)op uw nieuwe laptop. Exporteer een gedcom bestand vanuit uw huidige versie en importeer deze in de nieuwe versie op de laptop.
Dank voor de info. En ja, toch al net 20 jaar daar volgens de Aldfaer-website versie 2.0 gedateerd is op 02/10/2000.
Leo,
Volgens de info van Evert zou u dan de versie mogelijk 3.5.3 bezitten. U kunt deze versie rechtstreeks downloaden van de website van Aldfaer, bij "Oude versies van Aldfaer", doch is het mijn inziens geen goed idee.
Mogelijk kan het als volgt: Installeer de huidige versie (zie hiervoor mijn eerste bericht)op uw nieuwe laptop. Exporteer een gedcom bestand vanuit uw huidige versie en importeer deze in de nieuwe versie op de laptop.
Laatst bewerkt 01 nov 2019 15:57 door JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
03 nov 2019 14:35
Leo:
misschien helpt dit www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf
misschien helpt dit www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf