- Bedankjes 216
openen backup vanaf Dropbox
- Guido van Harten
- Auteur
openen backup vanaf Dropbox
22 okt 2019 17:36
Mijn backups van de stamboom worden opgeslagen op Dropbox. Nu ben ik op zoek naar gegevens die wellicht in een oudere versie van de stamboom staan. Daarom wil ik een backup openen die op Dropbox staat. De hiermee weer te creƫren stamboom zet ik uiteraard op mijn reguliere harde schijf.
Echter..., Aldfaer meldt dat ie het bestand niet kan vinden. Ik krijg vervolgens een nagenoeg blank scherm in Aldfaer (alleen het bovenste menu staat in beeld). Afsluiten is slechts mogelijk via Taakbeheer.
Ik wilde het probleem (voor een exacte beschrijving van dit topic) reproduceren, maar nu blijkt ook de veiligheidskopie gewist. Gelukkig bleek ie in de prullenbak van Dropbox te zitten.
Wat doe ik fout? Hoe is dit op te lossen?
Echter..., Aldfaer meldt dat ie het bestand niet kan vinden. Ik krijg vervolgens een nagenoeg blank scherm in Aldfaer (alleen het bovenste menu staat in beeld). Afsluiten is slechts mogelijk via Taakbeheer.
Ik wilde het probleem (voor een exacte beschrijving van dit topic) reproduceren, maar nu blijkt ook de veiligheidskopie gewist. Gelukkig bleek ie in de prullenbak van Dropbox te zitten.
Wat doe ik fout? Hoe is dit op te lossen?
- G W Sandberg
Lees minder
Lees meer
Re: openen backup vanaf Dropbox
24 okt 2019 08:30
Guido,
Ik zou nooit proberen een V.K. van eend ergelijke externe drive te openen.
Probeer eens of je de V.K. naar een locale disk kan copieren, en zo nodig uitpakken met PKZIP.
Noteer wel eerst welk bestand het meest actuele is (en hoeveel personen er in zitten).
Ik zou nooit proberen een V.K. van eend ergelijke externe drive te openen.
Probeer eens of je de V.K. naar een locale disk kan copieren, en zo nodig uitpakken met PKZIP.
Noteer wel eerst welk bestand het meest actuele is (en hoeveel personen er in zitten).