- Bedankjes 1634
Kop- en voetteksten bij printen uitschakelen
- Leo van Hove
- Auteur
Kop- en voetteksten bij printen uitschakelen
21 okt 2019 12:13
Hoewel de pagina-instellingen van mijn browser Firefox op blanco staan bij printen van kop- en voetteksten, krijg ik bij Aldfaer toch steeds links boven de Titel, rechts boven Page 1 of 2, links onderaan File:/// en rechts onder de datum afgeprint als ik een kwartierstaat of een parenteel wil printen.
Hoe krijg ik ook bij Aldfaer alles op blanco?
Bij voorbaat dank!
Hoe krijg ik ook bij Aldfaer alles op blanco?
Bij voorbaat dank!
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Kop- en voetteksten bij printen uitschakelen
21 okt 2019 12:26 - 21 okt 2019 12:26
Ik denk dat u voor het printen eerst even op het wereldbolletje (links bovenaan) moet klikken om naar FF te gaan en dan via FF afdrukken.
Laatst bewerkt 21 okt 2019 12:26 door Han Kortekaas.
- Leo van Hove
- Auteur
21 okt 2019 13:06
Dank Han, voor deze suggestie. Deze methode heeft bij het printen wel veel kwaliteitsverlies tot gevolg. Zou er nog geen andere manier zijn om van die vervelende kop- en voetteksten af te komen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
21 okt 2019 13:34Kunt u dit even verduidelijken.Leo van Hove schreef : ..Deze methode heeft bij het printen wel veel kwaliteitsverlies tot gevolg.
Uit uw vraag begrijp ik dat u via Firefox hebt geprint maar niet vermeld dat er kwaliteitsverlies is. Als u dan nu een kwaliteitsverlies waarneemt zal de oorzaak m.i. bij de printer moeten gezocht worden.
Via de tab Zoeken met trefwoord(en) 'voettekst/koptekst' kan u eerdere posts betreffende dit onderwerp vinden. Mogelijk is daar de oplossing te vinden.
- Leo van Hove
- Auteur
21 okt 2019 14:30
Uiteindelijk zelf oplossing gevonden: hoewel kop- en voettekst bij mijn browser uitstonden, was dit niet voldoende. De bonusrapporten werken nog met Internet Explorer en die is op de achtergrond ook actief. In het zoekvenster van mijn nieuwe PC met Windows 10 zocht ik dan Internet Explorer, waar ik bij Pagina-instellingen Kop- en voetteksten op Leeg zette. En Eureka, nu kan ik rapporten van Aldfaer netjes printen.
Dank voor alle inspiratie!
Dank voor alle inspiratie!