- Bedankjes 0
Kleur geven aan stamboom
- Hans Seebregts
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Kleur geven aan stamboom
20 okt 2019 15:25
Ik heb meerder stambomen in mijn database zitten. Graag zou ik iedere stamboom een eigen kleur geven. Is mogelijk en hoe kan ik dat doen?
m.vr.gr.
Hans Seebregts
m.vr.gr.
Hans Seebregts
- Frank
-
Re: Kleur geven aan stamboom
20 okt 2019 16:21 - 20 okt 2019 16:25
Hoi Hans,
Werk al jaren met kleuren : zie ook forum post : aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/2439-aang...efinieren.html#15070
Het in een keer een kleur geven van een lijn is mij niet bekend
behoudens het knopje referentiepersoon die tijdelijk je lijn een kleur geeft vanuit die referentie persoon totdat je weer een ander persoon referentiepersoon maakt.
Is het maken van groepen een oplossing voor je ?
Werk al jaren met kleuren : zie ook forum post : aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/2439-aang...efinieren.html#15070
Het in een keer een kleur geven van een lijn is mij niet bekend
behoudens het knopje referentiepersoon die tijdelijk je lijn een kleur geeft vanuit die referentie persoon totdat je weer een ander persoon referentiepersoon maakt.
Is het maken van groepen een oplossing voor je ?
Laatst bewerkt 20 okt 2019 16:25 door Frank .
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
20 okt 2019 19:37Kunt u dit verduidelijken.Hans Seebregts schreef : Graag zou ik iedere stamboom een eigen kleur geven.
- Han Kortekaas
-
21 okt 2019 09:25
Als u van de proband van een familietak een referentiepersoon maakt (Persoon -> referentiepersoon) dan kunt u deze lijn een kleur geven (Extra -> Instellingen -> Vensters). Dat is slechts voor 1 lijn mogelijk.
U kunt daarnaast wel een persoon een kleur geven (Tab Diversen -> Presentatie -> Kleur). Dat is per persoon aan te brengen. Een heel karwei en wat doet u als er toch twee lijnen bij elkaar komen?
U kunt daarnaast wel een persoon een kleur geven (Tab Diversen -> Presentatie -> Kleur). Dat is per persoon aan te brengen. Een heel karwei en wat doet u als er toch twee lijnen bij elkaar komen?