- Bedankjes 0
Kan personenlijst niet meer openen
- Henk Spa
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Kan personenlijst niet meer openen
15 okt 2019 20:08
Hallo,
Kan plotseling de personenlijst niet meer openen,wat ik ook doe het lukt niet meer.
Wie weet hier een oplossing voor ?
Met vriendelijke groeten,
Henk Spa
Kan plotseling de personenlijst niet meer openen,wat ik ook doe het lukt niet meer.
Wie weet hier een oplossing voor ?
Met vriendelijke groeten,
Henk Spa
- Ruud de Ruiter
-
Re: Kan personenlijst niet meer openen
15 okt 2019 20:37
Henk,
Vermoedelijk heb je 1) vóór het afsluiten van Aldfaer de personenlijst geminimaliseerd of deze is 2) verborgen achter het hoofdvenster
1) start Aldfaer en klik det Aldfaer isoon in de taakbalk aan. Als de personenlijst geopend is wordt deze verkleind getoond. Klik di aan om hem op normale grotte te openen.
2) als achter het hoofdvenster, klik Menu Venster en kies Personenlijst
Vermoedelijk heb je 1) vóór het afsluiten van Aldfaer de personenlijst geminimaliseerd of deze is 2) verborgen achter het hoofdvenster
1) start Aldfaer en klik det Aldfaer isoon in de taakbalk aan. Als de personenlijst geopend is wordt deze verkleind getoond. Klik di aan om hem op normale grotte te openen.
2) als achter het hoofdvenster, klik Menu Venster en kies Personenlijst
- Henk Spa
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
16 okt 2019 15:32
Ruud,
Waar kan ik de Aldfaer icoon vinden in de taak balk ?
Tot op heden ben ik nog niets opgeschoten.
Groeten,
Henk Spa
Waar kan ik de Aldfaer icoon vinden in de taak balk ?
Tot op heden ben ik nog niets opgeschoten.
Groeten,
Henk Spa
- Ruud de Ruiter
-
16 okt 2019 17:07
Henk,
Als u Aldfaer gestart hebt, verschijnt onderin in de taakbalk het Aldfaer icoon tenzij u de taakbalk verberogen hebt. In dat geval ga met de muis naar de onderzijde van het scherm en de taakbaalk moet dan verschijnen.
Als u Aldfaer gestart hebt, verschijnt onderin in de taakbalk het Aldfaer icoon tenzij u de taakbalk verberogen hebt. In dat geval ga met de muis naar de onderzijde van het scherm en de taakbaalk moet dan verschijnen.