- Bedankjes 2
verwantschap
- scholte
- Auteur
Lees minder
Lees meer
verwantschap
13 okt 2019 17:36
als ik op het tapje verwantschap klik komen al mijn verwanten tevoorschijn. Ik vind dat super.
mijn vraag is of je die lijst ook kunt uitprinten?
ik he inmiddels 28.900 bloedverwanten gevonden en het zou leuk zijn als ik die in een overzicht kan uitprinten.
mijn vraag is of je die lijst ook kunt uitprinten?
ik he inmiddels 28.900 bloedverwanten gevonden en het zou leuk zijn als ik die in een overzicht kan uitprinten.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: verwantschap
13 okt 2019 17:40 - 13 okt 2019 17:45
Kijk eens in de bonusrapporten > Overzichten > verwantschap. OOk Tonen > Verwantschap. Aan de linker kant van de onderste tabel klik op het map-icoontje.
Laatst bewerkt 13 okt 2019 17:45 door JayCee.
- scholte
- Auteur
13 okt 2019 17:57
bonusrapporten kan ik niet vinden.
in het tweede antwoord krijg je een overzicht tussen twee bloedverwanten.
druk je op twee personen waarvan je vermoed dat het bloedverwanten zouden kunnen zijn, loopt het systeem vaak vast met de melding aldfaer reageert niet, afsluiten.
in het tweede antwoord krijg je een overzicht tussen twee bloedverwanten.
druk je op twee personen waarvan je vermoed dat het bloedverwanten zouden kunnen zijn, loopt het systeem vaak vast met de melding aldfaer reageert niet, afsluiten.
- scholte
- Auteur
13 okt 2019 18:07
niet erg duidelijk bijlage
bijlage zegt aldfaer reageert neit , bestand afsluiten
bijlage zegt aldfaer reageert neit , bestand afsluiten
- Han Kortekaas
-
13 okt 2019 18:33 - 13 okt 2019 18:34
Scholte,
geduld is een schone zaak..........Windows heeft een onhebbelijkheid dat als iets wat langer duurt er een melding komt 'reageert niet'. Gewoon even geduld betrachten
Bonus rapporten -> Overzichten -> Verwantschappen.
Bij Tonen -> Verwantschappen komt in het links midden een geel icoontje, hetwelk een overzicht betekent. Naast de titel op dezelfde hoogte kan gekozen worden voor een totaal of gedetailleerd overzicht.
Kijk eens bij de veel gestelde vragen hoe je betere schermoverzichten kunt maken.
geduld is een schone zaak..........Windows heeft een onhebbelijkheid dat als iets wat langer duurt er een melding komt 'reageert niet'. Gewoon even geduld betrachten
Bonus rapporten -> Overzichten -> Verwantschappen.
Bij Tonen -> Verwantschappen komt in het links midden een geel icoontje, hetwelk een overzicht betekent. Naast de titel op dezelfde hoogte kan gekozen worden voor een totaal of gedetailleerd overzicht.
Kijk eens bij de veel gestelde vragen hoe je betere schermoverzichten kunt maken.
Laatst bewerkt 13 okt 2019 18:34 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: scholte
- scholte
- Auteur
14 okt 2019 03:55
klopt na cica een kwartier kwam het resultaat. niet erg prettig
- Han Kortekaas
-
14 okt 2019 09:21
Hoe divers en lang was de lijst?
Heeft u onlangs ook Stambomen -> Opschonen gedraaid?
Heeft u onlangs ook Stambomen -> Opschonen gedraaid?
- scholte
- Auteur
14 okt 2019 12:56
ik heb opschonen gedraaid en daarna opnieuw dezelfde verwantschap aangezet. onze gemeenschappelijk voorvader ligt 9 generaties terug. heeft weer lang gedurrd en nu zonder resultaat. is weer op beginscherm gesprongen. Helaas. Ik heb een maand geleden een super snelle schijf geinstalleerd.
alles werkt nu super snel. Alleen verwantschap helaas niet. Ik ga nog een kortere lijn proberen en het aantal generaties terugzetten naar 10 ipv 50.
alles werkt nu super snel. Alleen verwantschap helaas niet. Ik ga nog een kortere lijn proberen en het aantal generaties terugzetten naar 10 ipv 50.