- Bedankjes 0
Vastlopen Aldvaer
- A.J. Ruijtenbeek
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Vastlopen Aldvaer
01 okt 2019 20:51
Als ik een (persoon zonder relatie) wil verwijderen, loopt Aldvaer vast. Dit gebeurt bij alle te verwijderen personen.
- Han Kortekaas
-
Re: Vastlopen Aldvaer
01 okt 2019 22:24 - 01 okt 2019 22:25
Kunt u eens Stamboom -> Controleer gegevens draaien met een vink bij Fouten in data base? Ik vermoed dat u een fout krijgt iz een niet uniek record-id. Heeft dat record soms ook een rare onvolledige geboortedatum.
Laatst bewerkt 01 okt 2019 22:25 door Han Kortekaas.
- A.J. Ruijtenbeek
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
02 okt 2019 20:11
Hans, bedankt voor je reactie. Ik heb een aantal "lege" personen, waarvan alle velden blanco zijn. Die wil ik verwijderen, maar daarbij loopt Aldfaer steeds vast.
- Han Kortekaas
-
02 okt 2019 23:22
Uw bestand is op dat punt corrupt; u kunt het oplossen door een volledige gedcom export te doen en vervolgens in een nieuw schoon bestand die gedcom te importeren. Let op dat u bij de export alle Aldfaer instellingen buiten de standaard ook meeneemt.
Bij de import zult u een paar meldingen krijgen dat een paar records niet uniek zijn, o.i.d. De telling van het aantal records zal weer kloppen.
Bij de import zult u een paar meldingen krijgen dat een paar records niet uniek zijn, o.i.d. De telling van het aantal records zal weer kloppen.