- Bedankjes 1024
Gegevens kwijt
- Herman Jacques
- Auteur
Gegevens kwijt
15 sep 2019 21:36
Ik heb op een bepaald moment opslaan gedrukt. Nu ben ik het grootste deel van mijn ingevoerde gegevens kwijt. Is er een veiligheidskopie of kan ik terug naar een eerdere versie van mijn gegevens?
- Herman Jacques
- Auteur
Re: Gegevens kwijt
15 sep 2019 21:38
Omdat het mij veel tijd gaat kosten om alles weer in te voeren verzoek ik om mij zo spoedig mogelijk te antwoorden.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Gegevens kwijt
15 sep 2019 23:25 - 15 sep 2019 23:28
Ik neem aan dat u de ontbrekende gegevens in de personenlijst hebt opgemerkt.
Indien u in Extra > Instellingen > Veiligheidskopie bij Automatische veiligheidskopie een vink hebt geplaats dan heeft u een veiligheidskopie. Zo niet helaas,tenzij u een veiligheidskopie handmatig hebt gemaakt via Bestand > Veilgheidskopie maken.
Controleren kunt u in de map 'Veiligheidskopie'.
Zoek in menu Bestand naar Aldfaer bestanden met een vink bij stambomen en veiligheidskopie en alle schijven. Selecteer in de resultatenlijst de recenste stamboom/veiligheidskopie en open stamboom.
Indien u in Extra > Instellingen > Veiligheidskopie bij Automatische veiligheidskopie een vink hebt geplaats dan heeft u een veiligheidskopie. Zo niet helaas,tenzij u een veiligheidskopie handmatig hebt gemaakt via Bestand > Veilgheidskopie maken.
Controleren kunt u in de map 'Veiligheidskopie'.
Zoek in menu Bestand naar Aldfaer bestanden met een vink bij stambomen en veiligheidskopie en alle schijven. Selecteer in de resultatenlijst de recenste stamboom/veiligheidskopie en open stamboom.
Laatst bewerkt 15 sep 2019 23:28 door JayCee.