- Bedankjes 1024
Gegenereerd rapport wordt niet zichtbaar
- scheepers
- Auteur
Gegenereerd rapport wordt niet zichtbaar
06 sep 2019 11:44
Wil graag een rapport genereren, maar wat ik ook probeer, er komt geen resultaat.
IK heb begrepen dat dit probleem vaker voorkomt en dat er mensen zijn die mij daarmee zouden kunnen helpen.
Wie zou mij willen helpen om via Teamviewer tot een oplossing te komen ?
IK heb begrepen dat dit probleem vaker voorkomt en dat er mensen zijn die mij daarmee zouden kunnen helpen.
Wie zou mij willen helpen om via Teamviewer tot een oplossing te komen ?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Gegenereerd rapport wordt niet zichtbaar
06 sep 2019 19:52
Voor een Teamviewersessie klik op mijn naam in de kolom links en stuur mij een mail om af te spreken.
- Frank
-
07 sep 2019 11:13
Eerste vraag welke versie aldfaer gebruikt u en welk rapport word niet zichtbaar?
Heeft u internet browser IE op uw computer staan ? Hoeft niet de browser te zijn waar u zelf mee werkt.
Heeft u internet browser IE op uw computer staan ? Hoeft niet de browser te zijn waar u zelf mee werkt.
- scheepers
- Auteur
17 sep 2019 20:11
Beste JayCee, ik zou graag een keer een teamviewer sessie afspreken, maar zie geen mailadres van u.
Ik gebruik Aldfaer 7.2 op een nieuwe computer. Op de oude computer lukte het wel, het lijkt er op dat het programma nu naar een pad zoekt waar de gevraagde gegevens niet staan. Ik krijg nu geen enkel rapport.
Ik gebruik Aldfaer 7.2 op een nieuwe computer. Op de oude computer lukte het wel, het lijkt er op dat het programma nu naar een pad zoekt waar de gevraagde gegevens niet staan. Ik krijg nu geen enkel rapport.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
17 sep 2019 21:53
Scheepers,
Mijn e-mailadres is terug zichtbaar, maar ben niet beschikbaar tot volgende week dinsdag.
Ondertussen kunt u de installatie van Aldfaer, en vooral ook de instellingen(paden) voor bestanden en rapporten vergelijken met deze van uw oude computer.
Mijn e-mailadres is terug zichtbaar, maar ben niet beschikbaar tot volgende week dinsdag.
Ondertussen kunt u de installatie van Aldfaer, en vooral ook de instellingen(paden) voor bestanden en rapporten vergelijken met deze van uw oude computer.
- scheepers
- Auteur
24 sep 2019 18:46
Het emailadres is niet zichtbaar in je profiel. Nu ben ik niet echt vaardig op de PC en dus zal de moeilijkheid wel aan mijn kant liggen. Ik hoop met uw hulp en de teamvieuwer er toch uit te komen. Laat maar weten wanneer we een afspraak met de teamvieuwer kunnen maken.
Op de Aldfaer site komt vaak de mededeling: 'Kan de volgende map niet maken: C:\users\scheepers .. etc.'
Op de Aldfaer site komt vaak de mededeling: 'Kan de volgende map niet maken: C:\users\scheepers .. etc.'
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
24 sep 2019 19:21
Klik op mijn naam(boven het schild) in de linker kolom voor mijn adres. Stuur mij dan een mail.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
24 sep 2019 22:21
Het probleem veroorzaakt door een gedeeltelijke foutieve installatie. Opgelost door de installatie te herstellen naar de standaard en vervolgens beide *.ini bestandjes verwijderd. Na herstart Aldfaer de rapporten getest en alles OK.