Aldfaer stopt tijden Gedcom export

Lees meer

Re: Aldfaer stopt tijden Gedcom export

14 okt 2019 16:20
Herco,

ik meen dat u op een Mac werkt?

• Herco de Boer

14 okt 2019 16:52
Nee, ik werk nog steeds op PC, omdat het op Mac niet lukte met installeren. Omdat ik overweeg om op de Mac met Reunion te werken, had ik de Gedcom nodig. Ik ben op de PC inmiddels naar Windows10 gegaan en ik heb zojuist nog een keer de Gedcom gemaakt. Hoewel gedcom een probleem opgaf, heb ik de gedcom toch gewoon in Aldfaer teruggeladen en zo te zien waren alle 103.713 aanwezig. Dus het is dit keer goed gegaan. Ik heb niet gesaved en mijn originele file weer geladen. De gedcom moet dan naar Reunion. Ik moet nog zien wat daar gebeurt, want ik heb nog geen betaalde versie van Reunion, dus kan ik geen Gedcom laden. De bedoeling is dat ik een nieuwe website maak en ook een boek. Ik ben sinds mijn eerdere bericht nieuwe informatie tegengekomen, wat mij verbindt met de families Cuyler en Ten Eyck die naar Nieuw Amsterdam trokken. Ik moet veel informatie verwerken en dat die ik liever nog in Aldfaer op de PC.

Lees meer

14 okt 2019 17:12
Overweeg -voor de overstap- in ieder geval de berichten van Wim Rozendaal over de Mac.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Herco de Boer

Gemaakt door Kunena