- Bedankjes 1634
Aldfaer geeft bij starten een foutmelding en opent het bestand niet meer
- Visser
- Auteur
Aldfaer geeft bij starten een foutmelding en opent het bestand niet meer
26 aug 2019 12:03
Bij het opstarten van Aldfear komt de volgende melding:
Bij het openen van de stamboom is de volgende fout opgetreden:
Bestand
\PRIVE\Genealogie\Visser-new\VISSER\_0xADFAE350_VISSER\VISSER_ci.alf is niet aanwezig
Aldfaer probeert deze fout te herstellen.
Daarna komt het volgende:
Aldfaer heeft de fout helaas niet kunnen herstellen.
Verwijder de verborgen map "
\PRIVE\Genealogie\Visser-new\VISSER\_0xADFAE350_VISSER" en open de stamboom dan opnieuw, of zet een recente veiligheidskopie terug.
Het openen van de veiligheidskopie geeft hetzelfde resultaat. De verborgen map is ook nergens te traceren. Kan iemand raad geven?
Bij het openen van de stamboom is de volgende fout opgetreden:
Bestand
\PRIVE\Genealogie\Visser-new\VISSER\_0xADFAE350_VISSER\VISSER_ci.alf is niet aanwezigAldfaer probeert deze fout te herstellen.
Daarna komt het volgende:
Aldfaer heeft de fout helaas niet kunnen herstellen.
Verwijder de verborgen map "
\PRIVE\Genealogie\Visser-new\VISSER\_0xADFAE350_VISSER" en open de stamboom dan opnieuw, of zet een recente veiligheidskopie terug.Het openen van de veiligheidskopie geeft hetzelfde resultaat. De verborgen map is ook nergens te traceren. Kan iemand raad geven?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer geeft bij starten een foutmelding en opent het bestand niet meer
26 aug 2019 16:23 - 26 aug 2019 16:25
Het bestand is corrupt omdat er een (of meer) deelbestandje(s) ontbreken. U heeft een afwijkende installatie van de standaard en ik zou graag iets meer van die installatie set-up weten.
Oorzaak kan vaak gevonden worden door het verkeerd afsluiten - of een drive is niet meer aanwezig en dat soort zaken.
Het bestand zelf kunt u naar adres (klik op mijn naam) ter reparatie sturen.
Oorzaak kan vaak gevonden worden door het verkeerd afsluiten - of een drive is niet meer aanwezig en dat soort zaken.
Het bestand zelf kunt u naar adres (klik op mijn naam) ter reparatie sturen.
Laatst bewerkt 26 aug 2019 16:25 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Visser