- Bedankjes 996
geluid afzetten
- Notte
- Auteur
geluid afzetten
14 jun 2019 14:03
Beste,
is het mogelijk het geluid af te zetten, geluid die te horen is binnen bepaalde handelingen in het programma.
Bij het afspelen van muziek (cd usb) neemt het geluid van het programma de overmacht wat toch wel storend is. Hopelijk is hier een oplossing voor?
Met dank WB
is het mogelijk het geluid af te zetten, geluid die te horen is binnen bepaalde handelingen in het programma.
Bij het afspelen van muziek (cd usb) neemt het geluid van het programma de overmacht wat toch wel storend is. Hopelijk is hier een oplossing voor?
Met dank WB
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: geluid afzetten
14 jun 2019 15:48 - 14 jun 2019 15:49
Franky,
Dat is geen Aldfaer probleem. Geowon de luidspreker uitzetten of het volume verminderen. Rechksklik op het icoon en de windows werkbalk
Dat is geen Aldfaer probleem. Geowon de luidspreker uitzetten of het volume verminderen. Rechksklik op het icoon en de windows werkbalk
Laatst bewerkt 14 jun 2019 15:49 door Ruud de Ruiter.
- Notte
- Auteur
15 jun 2019 10:39
Bij het verminderen van het volume gaan beide geluiden gewoon minder luid.
Toch heb ik een oplossing gevonden, de geluiden voor windows gewoon uitzetten.
Mvg, Franky
Toch heb ik een oplossing gevonden, de geluiden voor windows gewoon uitzetten.
Mvg, Franky
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
15 jun 2019 10:44
Franky,
Mijn inziens is uw vraag niet voor deze forum bedoeld. Het Aldfaer-programma produceerd geen geluid.
Mijn inziens is uw vraag niet voor deze forum bedoeld. Het Aldfaer-programma produceerd geen geluid.
- Notte
- Auteur
15 jun 2019 10:50
Oke JayCee,
hoe verklaar je dan het volgende: koppel een ouder (vader) aan een kind, koppel een vrouw aan de vader en men krijgt de vraag kind ook aan vrouw koppelen? Met een geluidssignaal!
Vandaar mijn logische vraag
Mvg
hoe verklaar je dan het volgende: koppel een ouder (vader) aan een kind, koppel een vrouw aan de vader en men krijgt de vraag kind ook aan vrouw koppelen? Met een geluidssignaal!
Vandaar mijn logische vraag
Mvg
- Notte
- Auteur
- Francke
15 jun 2019 11:46
Aldfaer maakt wel degelijk geluidjes bij vragen ed, zoals vragensteller meldde.