- Bedankjes 996
Aldfaer 7200 installeren lukt niet
- Verhaegen
- Auteur
Aldfaer 7200 installeren lukt niet
08 jun 2019 15:23 - 08 jun 2019 15:26
Laatst bewerkt 08 jun 2019 15:26 door Verhaegen.
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer 7200 installeren lukt niet
08 jun 2019 15:26
Windows 10 en hoeveel en welke firewalls ? W10 heeft al zijn eigen Firewall
W10 instelling
via Window > Tandwiel > Bijwerken en beveiliging > Windows-beveiliging > Virus en bedreigingsbeveiliging > Instellingen voor virus- en bedreigingsbeveiliging > Controlled folder access > Een app toestaan via Controlled Folder Acces + Aldfaer als toegestane app toevoegen
Andere firewalls gelijksoortige actie
W10 instelling
via Window > Tandwiel > Bijwerken en beveiliging > Windows-beveiliging > Virus en bedreigingsbeveiliging > Instellingen voor virus- en bedreigingsbeveiliging > Controlled folder access > Een app toestaan via Controlled Folder Acces + Aldfaer als toegestane app toevoegen
Andere firewalls gelijksoortige actie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Verhaegen
- Verhaegen
- Auteur
09 jun 2019 15:11
Ik zal iets mis doen, maar het lukt mij niet. Windows Firewall wordt overgenomen door mijn Bitdefender. Ik heb zelfs een poging gedaan eerst alle folders en files van Aldfaer verwijderd, dan de CCleaner laten opkuisen en zoeken naar configuratie fouten, daarna de exe gestart zonder firewall, steeds het zelfde resultaat. :silly:
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
09 jun 2019 18:07
Alleen de firewall uitzetten volstaat niet. U moet, zoals Ruud heeft aangegeven, ook Aldfaer als toegestane app toevoegen.
- Ruud de Ruiter
-
10 jun 2019 07:53
Verhaegen,
Kijk hier eens : www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20en%20Antivirus.pdf
Kijk hier eens : www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20en%20Antivirus.pdf
- Verhaegen
- Auteur
10 jun 2019 08:49
Ter info,
Het is mij schijnbaar niet gelukt. Mijn Bitdefender ziet mogelijkheid tot schadelijke software. Hij ziet ergens malware bij Aldfaer.exe, mogelijk schadelijk gedrag van Aldfaer7200.exe en heeft bestanden gedesinfecteerd en in quarantaine geplaatst.
Het is mij schijnbaar niet gelukt. Mijn Bitdefender ziet mogelijkheid tot schadelijke software. Hij ziet ergens malware bij Aldfaer.exe, mogelijk schadelijk gedrag van Aldfaer7200.exe en heeft bestanden gedesinfecteerd en in quarantaine geplaatst.
- Ruud de Ruiter
-
10 jun 2019 09:16 - 10 jun 2019 09:16
Heeft u de procedures volgens mijn bericht Aldfaer en Antivirus voor Aldfaer.exe EN Aldfaer7200.exe uitgevoerd ?
Laatst bewerkt 10 jun 2019 09:16 door Ruud de Ruiter.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
10 jun 2019 09:51
Verhaegen,
Aanvullend: Zelf geen gebruiker, maar dit bericht kan mogelijk hulp bieden.
Aanvullend: Zelf geen gebruiker, maar dit bericht kan mogelijk hulp bieden.
- Verhaegen
- Auteur
10 jun 2019 12:15
Allemaal bedankt voor de hulp.
Vraag: is Aldfaer veilig voor Ransomware? Ik krijg nog steeds: Bitdefender heeft een bedreiging naar quarantaine verplaatst. Bestandsnaam: C:\Users\Boni Verhaegen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Aldfaer.lnk. Het wordt aangeraden om een systeemscan uit te voeren om er zeker van te zijn dat uw systeem schoon is.
Dank bij voorbaat,
Vraag: is Aldfaer veilig voor Ransomware? Ik krijg nog steeds: Bitdefender heeft een bedreiging naar quarantaine verplaatst. Bestandsnaam: C:\Users\Boni Verhaegen\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Aldfaer.lnk. Het wordt aangeraden om een systeemscan uit te voeren om er zeker van te zijn dat uw systeem schoon is.
Dank bij voorbaat,
- Verhaegen
- Auteur
- Ruud de Ruiter
-
- Verhaegen
- Auteur
10 jun 2019 12:44
Aan iedereen een hartelijk dank.
Is gelukt: waarom nu?
Het voornaamste is dat we verder kunnen.
Dank aan jullie allemaal.
Is gelukt: waarom nu?
Het voornaamste is dat we verder kunnen.
Dank aan jullie allemaal.