- Bedankjes 119
webpagina opslaan in Aldfaer
- Guido van Harten
- Auteur
webpagina opslaan in Aldfaer
07 jun 2019 13:09
In mijn Aldfaer-bestand komt een voormalig politicus voor. Via parlement.com heb ik vandaag een link ontvangen om een biografie in te zien (HTML-pagina). De link is slechts 48 uur geldig.
Ik kan de website opslaa als compleet website-bestand. Ik krijg dan een index-bestand en een map met bijbehorende afbeeldingen. Maar hoe neem ik dit bestand dan op in Aldfaer?
Ik kan het ook printen naar een PDF-bestand en dat opnemen, maar ook dat vind ik niet fraai.
Heeft iemand nog tips?
Vriendelijke groet,
Guido
Ik kan de website opslaa als compleet website-bestand. Ik krijg dan een index-bestand en een map met bijbehorende afbeeldingen. Maar hoe neem ik dit bestand dan op in Aldfaer?
Ik kan het ook printen naar een PDF-bestand en dat opnemen, maar ook dat vind ik niet fraai.
Heeft iemand nog tips?
Vriendelijke groet,
Guido
- Carel Plantagie
-
Lees minder
Lees meer
Re: webpagina opslaan in Aldfaer
07 jun 2019 15:51
Opslaan als Webarchief (*.mht)?
Dan krijg je maar 1 bestand, dat je in Aldfaer kunt koppelen.
Maar in overzichten zie je (net als bij een pdf, doc of wav) natuurlijk niet de informatie; alleen een image wordt in een rapportuitvoer getoond.
Dan krijg je maar 1 bestand, dat je in Aldfaer kunt koppelen.
Maar in overzichten zie je (net als bij een pdf, doc of wav) natuurlijk niet de informatie; alleen een image wordt in een rapportuitvoer getoond.