- Bedankjes 1024
Blokkeert bij gedcom import
- Hein van den Brempt
- Auteur
Blokkeert bij gedcom import
05 jun 2019 02:01
Wanneer ik een gedcom probeer e importeren blokkeert het programma.
Foutmelding in bjlage.
Groet
Hein van den Brempt
Foutmelding in bjlage.
Groet
Hein van den Brempt
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Blokkeert bij gedcom import
05 jun 2019 09:54
Hoe groot is het bestand?
De foutmelding wijst op een mogelijk gebrek aan geheugen. Indien het een aanzienlijk groot bestand is met materiaal, tracht het bestand en het materiaal afzonderlijk te importeren.
Sluit tijdens de import alle overbodige programma's af, browser(s) e.d. Kijk vooraf import of in de eigenschappen van het gedcombestand 'alleen-lezen' niet aangevinkt staat.
Het vergroten(desnoods tijdelijk) van het virtueel geheugen kan ook mogelijk ook helpen.
De foutmelding wijst op een mogelijk gebrek aan geheugen. Indien het een aanzienlijk groot bestand is met materiaal, tracht het bestand en het materiaal afzonderlijk te importeren.
Sluit tijdens de import alle overbodige programma's af, browser(s) e.d. Kijk vooraf import of in de eigenschappen van het gedcombestand 'alleen-lezen' niet aangevinkt staat.
Het vergroten(desnoods tijdelijk) van het virtueel geheugen kan ook mogelijk ook helpen.
- Hein van den Brempt
- Auteur
Re: Blokkeert bij gedcom import
05 jun 2019 14:27
Het bestand is inderdaad nogal groot. 127 MB
Wanneer ik alle programma's en browsers afsluit lukt het wèl met versie 6.2, NIET met 7.2
Hein
Wanneer ik alle programma's en browsers afsluit lukt het wèl met versie 6.2, NIET met 7.2
Hein