Partner schrappen

• Vanderlinden Marc
  • Auteur

Partner schrappen

03 jun 2019 11:42
Een gewoon samenwonend koppel ( niet getrouwd)gaat uiteen en er komt een nieuwe partner. Er zijn 3 kinderen met die eerste partner, en die ook zijn naam dragen. Hij vertrekt en er komt een nieuwe samenwonende partner.
Hoe kan ik die eerste partner schappen, zodanig dat de kinderen , met zijn naam, aanwezig blijven, en dan de nieuwe partner inbrengen. Dat laatste lukt me wel, maar de oude schrappen lukt niet.
Graag advies, waarvoor mijn dank.

Lees meer

Re: Partner schrappen

03 jun 2019 12:09 - 03 jun 2019 12:19
Persoonlijk zou ik de eerste partner niet schrappen, gezien de kinderen zijn naam dragen. Vul in de tab relatie de separatiegegevens in (kwestie alle gegevens te kennen). Lees in de hulp, met trefzin 'persoon uitsluiten van publicatie' hoe u dan de eerste partner van publicatie in rapporten kunt beletten.

Wil u de persoon toch verwijderen plaats de persoon in het hoofdvenster en klik op de knop 'persoon verwijderen (knop met een hoofd en rode pijltje rechts onder).
Laatst bewerkt 03 jun 2019 12:19 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vanderlinden Marc

Lees meer

Re: Partner schrappen

03 jun 2019 13:58 - 03 jun 2019 14:01
Een persoon waaraan kinderen gekoppeld,zijn kan men niet vanuit het hoofdvenster verwijderen.
Verder, zoals Jaycee aangeeft, is er geen enkele reden om de vetrekkende partner te schrappen.
Wat u moet doen is deze partner in het hoofdvenster brengen. Klik de tab Huwelijk > Beëindiging
Tenzij u detail gegevens hebt, raakt u de radio-buttons niet aan
Voor een al dan niet geschatte datum/jaar van de beëeindiging in.

Verder zie ik geen reden om deze partner van publicaties uit te sluiten anders dat, tenzij verkregen toestemming, alle levende personen vcan publicatie uitgesloten moeten worden via het privacyfilter
Laatst bewerkt 03 jun 2019 14:01 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vanderlinden Marc

Gemaakt door Kunena