- Bedankjes 1024
Materiaal bestand
- Fons Monsma
- Auteur
Materiaal bestand
03 jun 2019 11:24
Ik heb vanuit MY Heritage een Gedcom bestand geïmporteerd. Deze import heeft ook het materiaal bestand gevuld. Echter kan ik hier niets mee. Ook na het koppelen van bestanden blijft mijn probleem bestaan. Nu speel ik met de gedachten om dit bestand te wissen en de gegevens deels handmatig te importeren.
Graag verneem ik hoe ik dit bestand kan verwijderen en hoe ik eventueel uit een cloud bestand foto's en documenten kan importeren.
Alvast bedankt voor het mee denken
Met vriendelijke groet
Fons Monsma
Graag verneem ik hoe ik dit bestand kan verwijderen en hoe ik eventueel uit een cloud bestand foto's en documenten kan importeren.
Alvast bedankt voor het mee denken
Met vriendelijke groet
Fons Monsma
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Materiaal bestand
03 jun 2019 11:59
Zelf hebik geen ervaring met MyHeritage, maar indien het mogelijk is om het materiaal afzonderlijk te importeren of het materiaal in een afzonderlijke map wordt geleverd, plaats dan het materiaal in de betreffende Aldfaer-map (= de map waarin u het materiaal wil bewaren en in de instellingen het pad ervan hebt aangegeven). Na het koppelen draai dan een Bestandscontrole en -reparatie.
Om materiaal uit een cloud te importeren( lees koppelen) geef dan het pad aan bij de istellingen stamboom > Eigenschappen > materiaal, vervolgens een bestandscontrole en -reparatie draaien.
Om materiaal uit een cloud te importeren( lees koppelen) geef dan het pad aan bij de istellingen stamboom > Eigenschappen > materiaal, vervolgens een bestandscontrole en -reparatie draaien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fons Monsma