- Bedankjes 135
kan geen materiaal koppelen
- Guido van Harten
- Auteur
kan geen materiaal koppelen
01 mei 2019 15:07 - 01 mei 2019 15:12
In Aldfaer heb ik bij Stamboom - Eigenschappen staan als map voor mijn materiaal:
C:\Users\Guido van Harten\Dropbox (Familie Van Harten)\Aldfaer\Materiaal\
maar als ik een persoon op het scherm heb staan en ik wil daar materiaal aan koppelen opent Aldfaer de map
C:\Users\Guido van Harten\Dropbox (Familie Van Harten)\Aldfaer\Materiaal\grafmonumenten
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Hoe kan ik dit verhelpen?
Nu wil het geval dat ik wel een bestand nodig uit de map "grafmonumenten", maar als ik dit bestand selecteer, krijg ik de melding "Het bestand staat niet op de locatie die is opgegeven bij de Eigenschappen".
Vriendelijke groet,
Guido
C:\Users\Guido van Harten\Dropbox (Familie Van Harten)\Aldfaer\Materiaal\
maar als ik een persoon op het scherm heb staan en ik wil daar materiaal aan koppelen opent Aldfaer de map
C:\Users\Guido van Harten\Dropbox (Familie Van Harten)\Aldfaer\Materiaal\grafmonumenten
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Hoe kan ik dit verhelpen?
Nu wil het geval dat ik wel een bestand nodig uit de map "grafmonumenten", maar als ik dit bestand selecteer, krijg ik de melding "Het bestand staat niet op de locatie die is opgegeven bij de Eigenschappen".
Vriendelijke groet,
Guido
Laatst bewerkt 01 mei 2019 15:12 door Guido van Harten.
- Evert
Lees minder
Lees meer
Re: kan geen materiaal koppelen
01 mei 2019 18:18
Beste Guido,
Ik neem aan dat je ook het forum volgt en niet alleen vragen stelt.
Dan zou je zo hier en daar kunnen lezen dat er bij de standaard installatie ook een map materiaal is.
Als je die gebruikt zouden er volgens mij geen problemen moeten zijn.
Verder is het al meer ter sprake geweest dat externe zaken, zoals o.a. dropbox, voor de nodige problemen kunnen zorgen.
Dus waarom niet de standaard instellingen gebruiken ipv vragen te stellen over niet standaard instellingen ?
Groet,
Evert.
Ik neem aan dat je ook het forum volgt en niet alleen vragen stelt.
Dan zou je zo hier en daar kunnen lezen dat er bij de standaard installatie ook een map materiaal is.
Als je die gebruikt zouden er volgens mij geen problemen moeten zijn.
Verder is het al meer ter sprake geweest dat externe zaken, zoals o.a. dropbox, voor de nodige problemen kunnen zorgen.
Dus waarom niet de standaard instellingen gebruiken ipv vragen te stellen over niet standaard instellingen ?
Groet,
Evert.