- Bedankjes 996
Hulp gevraagd
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Hulp gevraagd
05 apr 2019 15:13 - 05 apr 2019 15:14
Is er een kenner van Windows10 PC, Aldfaer en F-Secure SAFE Anti virus / Windows Defender, die in de buurt van Helmond woont en ter plaatste hulp kan verlenen. Ik kan vanuit Zwitserland, ondanks steun van het Aldfaer team, de betreffende persoon niet verder helpen.
Gaarne direct mail contact met mij opnemen, klik op mijn naam voor mijn e-mail adres (en niet in het forum)
Gaarne direct mail contact met mij opnemen, klik op mijn naam voor mijn e-mail adres (en niet in het forum)
Laatst bewerkt 05 apr 2019 15:14 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
Re: Hulp gevraagd
05 apr 2019 18:11
Ik heb een eerdere ervaring met iemand die zowel Kaspersky als ook tegelijkertijd WindowsDefender actief had staan. Over het algemeen is het een bijzonder slecht idee om twee firewalls tegelijkertijd actief te laten zijn. Dat zit elkaar in de weg.
Recommandatie is toch om te kiezen, of de een of de ander.
Recommandatie is toch om te kiezen, of de een of de ander.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
Re: Hulp gevraagd
06 apr 2019 17:33
Han,
Ook met F-secure uitgeschakeld en Aldfaer in Windows Defender toegestaan lukt het niet om rapporten te genereren. Melding: basis.asjl vereist versienummer niet gevonden
Dit ondanks dat de juiste versie basis.asjl met het juiste benodigde versienummer is gebruikt.
Alle instellingen en paden verwijzen naar de juiste locaties
Diverse vensterafbeeldingen zijn voorhanden, maar te veel om in het forum aan te hangen
Ook met F-secure uitgeschakeld en Aldfaer in Windows Defender toegestaan lukt het niet om rapporten te genereren. Melding: basis.asjl vereist versienummer niet gevonden
Dit ondanks dat de juiste versie basis.asjl met het juiste benodigde versienummer is gebruikt.
Alle instellingen en paden verwijzen naar de juiste locaties
Diverse vensterafbeeldingen zijn voorhanden, maar te veel om in het forum aan te hangen