- Bedankjes 1024
Veld 'Code' volgt niet wat ingetypt wordt
- JHA Hilberts
- Auteur
Veld 'Code' volgt niet wat ingetypt wordt
18 mrt 2019 21:37
Ik maak veel gebruik van het veld 'Code'. Het is voor mij dan gemakkelijk om een specifiek gegeven te vinden in het scherm 'Personenlijst'en onderhoud 'Code'
Bijvoorbeeld staat in de lijst:
test001
test002
test300
test301
Als ik begin met typen en ik zoek bijvoorbeeld 'test300' dan blijft de lijst bij het eerste gegeven 'test001' staan.
In een eerdere versie typte ik 'test3' en de eerste regel die hieraan voldeed werd geselecteerd.
Heb ik ergens een verkeerde instelling?
Bijvoorbeeld staat in de lijst:
test001
test002
test300
test301
Als ik begin met typen en ik zoek bijvoorbeeld 'test300' dan blijft de lijst bij het eerste gegeven 'test001' staan.
In een eerdere versie typte ik 'test3' en de eerste regel die hieraan voldeed werd geselecteerd.
Heb ik ergens een verkeerde instelling?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Veld 'Code' volgt niet wat ingetypt wordt
18 mrt 2019 22:47 - 18 mrt 2019 22:54
Ik kan de fout niet reproduceren. Bedoeld u zoeken in de personenlijst? Sorteerd u op 2 velden, bv achternaam en code?
Laatst bewerkt 18 mrt 2019 22:54 door JayCee.
- JHA Hilberts
- Auteur
Re: Veld 'Code' volgt niet wat ingetypt wordt
19 mrt 2019 13:27
Hoi,
Ja, zoeken in de personenlijst, zodat deze direct geselecteerd kan worden en getoond in het hhofdscherm.
Nee, het codeveld is het enige zoekveld dat geselecteerd is in de personenlijst en dus het enige sorteerveld.
Ja, zoeken in de personenlijst, zodat deze direct geselecteerd kan worden en getoond in het hhofdscherm.
Nee, het codeveld is het enige zoekveld dat geselecteerd is in de personenlijst en dus het enige sorteerveld.