- Bedankjes 1634
Aldfaer 7.1 installeren mislukt
- Thirza
- Auteur
Re: Aldfaer 7.1 installeren mislukt
13 mrt 2019 11:54
Zo staat het in Defender, maar krijg nog steeds de melding dat het wordt tegengehouden.
Installatie versie 4.2 die ik nog had lukte wel (geen melding van Defender) maar daar kan ik geen bestand meer openen. Na de melding van een update klik op Installeren, maar er gebeurt niets.
Installatie versie 4.2 die ik nog had lukte wel (geen melding van Defender) maar daar kan ik geen bestand meer openen. Na de melding van een update klik op Installeren, maar er gebeurt niets.
- Thirza
- Auteur
13 mrt 2019 12:47
Het blijkt dat Windows Defender Smartscreen de boel tegenhield, maar ook nadat ik dat heb uitgezet, lukt het niet om versie 7.1 te installeren.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
13 mrt 2019 13:51
Kunt u bij de Windows defender een map zien wat in quarantaine is? Ik heb geen W. Defender dus kan dat niet naspelen.
Ook kunt u met de Windows verkenner zoeken naar het bestandje 'Aangifte.*' , dus zoals het staat zonder quotjes. Als u dat vindt (misschien wel 2 keer) haal die bestandjes dan weg en probeer weer te installeren.
Ook kunt u met de Windows verkenner zoeken naar het bestandje 'Aangifte.*' , dus zoals het staat zonder quotjes. Als u dat vindt (misschien wel 2 keer) haal die bestandjes dan weg en probeer weer te installeren.
- Thirza
- Auteur
13 mrt 2019 14:42 - 13 mrt 2019 14:43
Er is niets in quarantaine. Mapje met Aangifte is niet te vinden. Kunt u kijken wat er fout gaat bijb het openen van een bestand in de oude versie die ik weer terug heb gevonden?
Een verborgen map met extensie Genealogie is ook niet te vinden.
Een verborgen map met extensie Genealogie is ook niet te vinden.
Laatst bewerkt 13 mrt 2019 14:43 door Thirza.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
13 mrt 2019 15:02
Ga eens na of u een stamboom-bestand vindt met naam 'stamboomnaam - voor conversie vs 7.alx' in de map stambomen van de vorige versie. Het inlezen van dit bestand geen probleem mogen zijn in de vorige versie van Aldfaer.
- Thirza
- Auteur
13 mrt 2019 15:04 - 13 mrt 2019 15:22
Geeft precies dezelfde foutmelding.
Na installeren 6.0 krijg ik deze foutmelding die het over een andere onvindbare map heeft.
Na installeren 6.0 krijg ik deze foutmelding die het over een andere onvindbare map heeft.
Laatst bewerkt 13 mrt 2019 15:22 door Thirza.
- Han Kortekaas
-
13 mrt 2019 16:44
Het is toch weer een geblokkeerde download omdat nu niet 'Aangifte' gemeld is maar 'Aantekening'.
Ik ben morgenmiddag vrij om 15:00 uur en als u wilt installeer dan teamviewer en klik op mijn naam voor mijn emailadres. Teamviewer
Ik ben morgenmiddag vrij om 15:00 uur en als u wilt installeer dan teamviewer en klik op mijn naam voor mijn emailadres. Teamviewer
- Ruud de Ruiter
-
13 mrt 2019 17:04 - 13 mrt 2019 17:06
Thirza
Ik heb reeds tweemaal aangegeven hoe u Windows Defender kunt aanpassen.
U kiest er voor om dat niet te doen. Helaas kan ik dan niets meer voor U betekenen
Han,
Zelfs met Teamviewer kan jij volgens mij Windows Defender niet aanpassen omdat je niet aangemeld kan zijn.
Ik heb reeds tweemaal aangegeven hoe u Windows Defender kunt aanpassen.
U kiest er voor om dat niet te doen. Helaas kan ik dan niets meer voor U betekenen
Han,
Zelfs met Teamviewer kan jij volgens mij Windows Defender niet aanpassen omdat je niet aangemeld kan zijn.
Laatst bewerkt 13 mrt 2019 17:06 door Ruud de Ruiter.
- Thirza
- Auteur
13 mrt 2019 17:31
Dank voor de hulp, maar ik heb het aangepast zoals ik al heb laten zien.
Daarna ook nog de smartscreen uitgezet, helaas zonder resultaat.
Daarna ook nog de smartscreen uitgezet, helaas zonder resultaat.
- Thirza
- Auteur
13 mrt 2019 17:55
Nadat ik de firewall en virusscanner tijdelijk heb uitgezet is het gelukt om 7.1 te installeren. Echter het lukt niet om een stamboom te openen. De oude veiligheidskopiëen zijn niet eens zichtbaar, waarschijnlijk vanwege den verouderde extensie?
- Han Kortekaas
-
13 mrt 2019 18:53
Ik had al een blauw vermoeden dat u twee firewall's hebt. Maar u stelt mijn aanbod blijkbaar niet op prijs dus ik hou mijn agenda voor andere zaken.
- Thirza
- Auteur
13 mrt 2019 19:12
Beste Han,
Hartelijk dank voor uw aanbod.
Zoals u ziet is de installatie met veel omwegen eindelijk gelukt.
Hopelijk lukt het nu nog om de bestaande stambomen te openen.
Overigens heb ik maar een firewall, die volgens mij standaard in Windows 10 zit.
Groeten,
Thirza
Hartelijk dank voor uw aanbod.
Zoals u ziet is de installatie met veel omwegen eindelijk gelukt.
Hopelijk lukt het nu nog om de bestaande stambomen te openen.
Overigens heb ik maar een firewall, die volgens mij standaard in Windows 10 zit.
Groeten,
Thirza