- Bedankjes 172
kinderen in kwartierstaat
- Tom Vermeulen
- Auteur
kinderen in kwartierstaat
23 feb 2019 12:13
Hoe kan ik, als ik een kwartierstaat genereer, de kinderen van een echtpaar zichtbaar maken?
- Hans Weggemans
-
Lees minder
Lees meer
Re: kinderen in kwartierstaat
23 feb 2019 12:27
Hallo Tom,
Bedoel je een vinkje bij: Menu, Extra, Instellingen, Rapporten, Tekst, Kinderen?
Bedoel je een vinkje bij: Menu, Extra, Instellingen, Rapporten, Tekst, Kinderen?
- Tom Vermeulen
- Auteur
23 feb 2019 12:46
Dank voor de reactie. Ik ga het proberen.
Ik bedoel het volgende:
Ik ga uiteraard van een proband. Dan krijg ik ouders, grootouders, overgrootouders, etc. Wat ik graag wil is dat onder, bijvoorbeeld, de overgrootouders zichtbaar is 'kinderen uit dit huwelijk':
a.
b.
c.
d.
Dus ook broers en zussen, en evt. halfbroers en zussen van de persoon in de 'eigenlijke' kwartierstaat.
Ik bedoel het volgende:
Ik ga uiteraard van een proband. Dan krijg ik ouders, grootouders, overgrootouders, etc. Wat ik graag wil is dat onder, bijvoorbeeld, de overgrootouders zichtbaar is 'kinderen uit dit huwelijk':
a.
b.
c.
d.
Dus ook broers en zussen, en evt. halfbroers en zussen van de persoon in de 'eigenlijke' kwartierstaat.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
23 feb 2019 13:51 - 23 feb 2019 13:55
Tom,
Een kwartierstaat betreft uitsluitend de voorouders. Het advies van Hans geeft u de oplossing.
Een alternatief, maar dan wel grafisch, is het bonusrapport 'Familiedas' in de ruriek Grafisch > Voor- en nagelsacht
Een kwartierstaat betreft uitsluitend de voorouders. Het advies van Hans geeft u de oplossing.
Een alternatief, maar dan wel grafisch, is het bonusrapport 'Familiedas' in de ruriek Grafisch > Voor- en nagelsacht
Laatst bewerkt 23 feb 2019 13:55 door JayCee.