- Bedankjes 1024
deel stamboom via gedcom exporteren
- LeKoppenol
- Auteur
deel stamboom via gedcom exporteren
21 feb 2019 16:39
Goedemiddag,
Is het mogelijk om uit mijn stamboom alleen mijn moederskant via gedcom te kunnen geven aan een familielid die mijn vaderskant van mijn boom niet nodig heeft. Dus eigenlijk een splitsing van mijn boom. Kan het en zo ja hoe?
Alvast bedankt
Lisan
Is het mogelijk om uit mijn stamboom alleen mijn moederskant via gedcom te kunnen geven aan een familielid die mijn vaderskant van mijn boom niet nodig heeft. Dus eigenlijk een splitsing van mijn boom. Kan het en zo ja hoe?
Alvast bedankt
Lisan
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: deel stamboom via gedcom exporteren
21 feb 2019 16:45
Maak een groep van alle betrokken personen. In het venster 'Groepen' links boven de knop 'GED' klikken.
- LeKoppenol
- Auteur
21 feb 2019 17:03
Dank voor dit snelle antwoord. De groep bij mij is nog leeg. Is het de bedoeling dat ik dan mijn moeders oudste voorouder pak en die in de groep zet?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
21 feb 2019 18:02
In de help staat een goede beschrijving hoe groepen maken. Zoek in de help met tefwoorden 'groepen maken beheren.
Plaats uw moeder in het hoofdvenster > menu persoon > groep > toevoegen aan nieuwe groep > selecteer in de samenstelling 'kwartierstaat'. Controleer of alle personen aanwezig zijn in de groep. Vervolgens, indien nodig kan u desnoods persoon per persoon toevoegen aan de bestaande groep.
Plaats uw moeder in het hoofdvenster > menu persoon > groep > toevoegen aan nieuwe groep > selecteer in de samenstelling 'kwartierstaat'. Controleer of alle personen aanwezig zijn in de groep. Vervolgens, indien nodig kan u desnoods persoon per persoon toevoegen aan de bestaande groep.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LeKoppenol
- LeKoppenol
- Auteur
21 feb 2019 20:28 - 21 feb 2019 20:30
Dat moet lukken, dank voor je heldere uitleg
Laatst bewerkt 21 feb 2019 20:30 door LeKoppenol.