- Bedankjes 1024
relaties opeens verdwenen
- Dreesen Valère
- Auteur
relaties opeens verdwenen
16 feb 2019 17:00
Hallo, al mijn relaties zijn opeens verdwenen. Het aantal ingevoerde personen is hetzelfde gebleven maar niemand heeft nog een relatie. Ik heb reeds geprobeerd met een oudere veiligheidsfile te openen maar dat geeft hetzelfde resultaat. Heropstarten van zowel PC als Aldfaer brengt ook niets op. Iemand een idee waaraan dat kan liggen?
Dank bij voorbaat
Valère Dreesen
Dank bij voorbaat
Valère Dreesen
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: relaties opeens verdwenen
16 feb 2019 18:19
Draai eens een bestandscontrole en -reparatie.
- Han Kortekaas
-
17 feb 2019 00:11
Heeft u niet eerder een foutmelding gehad van Aldfaer? Iets dat _kp.alf ontbreekt?
U zult wellicht een eerdere veiligheidskopie moeten openen.
U zult wellicht een eerdere veiligheidskopie moeten openen.
- Dreesen Valère
- Auteur
17 feb 2019 12:50
Bestandscontrole heeft gisteren 6 uur gelopen maar zonder resultaat. Met die controle ben ik ook een paar honderd personen kwijt maar verder geen oplossing.
- Dreesen Valère
- Auteur
17 feb 2019 12:51
nee, ik heb geen foutmeldingen gehad en een eerdere veiligheidskopie laden geeft hetzelfde resultaat.
- Han Kortekaas
-
17 feb 2019 15:38
Helaas voor u maar u zult naar eerdere VK's moeten gaan en proberen vanaf welke de relaties wel weer zichtbaar zijn. Bij Bestandscontrole en -reparatie moet u het privacy filter uit hebben staan.
- Ruud de Ruiter
-
17 feb 2019 15:56
Eh, eh Han,
Privacy filter is een RC versie probleem en met nadruk niet bij versie 7.0
Privacy filter is een RC versie probleem en met nadruk niet bij versie 7.0
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
17 feb 2019 17:00Herinnert u zich nog wat u heeft gedaan/is gebeurt net voor het 'opeens' verdwijnen vd relaties?Dreesen Valère schreef : Hallo, al mijn relaties zijn opeens verdwenen. Het aantal ingevoerde personen is hetzelfde gebleven maar niemand heeft nog een relatie
- Dreesen Valère
- Auteur
17 feb 2019 19:40
Niets speciaals. Ik merk nu wel dat alles wat ik ingevoerd heb na 11/02 is wel opgeslagen en alle relaties van voordien zijn allemaal verdwenen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
17 feb 2019 20:07
Bedoeld u alle relaties of enkel die vanaf 11/02?
Zet nu eerst in de instellingen het aantal veiligheidskopieën op 100 en vink automatisch uitvoeren bij afsluiten (als het niet zo is).
Zet nu eerst in de instellingen het aantal veiligheidskopieën op 100 en vink automatisch uitvoeren bij afsluiten (als het niet zo is).
- Dreesen Valère
- Auteur
18 feb 2019 00:59
Ik bedoel dat alle relaties van eerder dan 11/02 weg zijn en alles vanaf 11/02 is er nog. Ondertussen heb ik een veiligheidskopie gevonden die wel in orde is. Die is wel van een paar maanden geleden en ik verlies dan een dikke 8000 personen maar het is dan maar zo.
Blijkbaar is er toch meer aan de hand want ik vind van december 2018 en januari 2019 geen enkele kopie terug, terwijl ik toch minstens vier maal per week dit programma gebruik.
Alleszins bedankt aan iedereen voor de moeite.
Vriendelijke groeten
Valère
Blijkbaar is er toch meer aan de hand want ik vind van december 2018 en januari 2019 geen enkele kopie terug, terwijl ik toch minstens vier maal per week dit programma gebruik.
Alleszins bedankt aan iedereen voor de moeite.
Vriendelijke groeten
Valère