- Bedankjes 996
parenteel
- Hannie de Graaf Koeleman
- Auteur
parenteel
21 dec 2018 14:54
Hallo, Op de een of andere duistere reden heb ik waarschijnlijk een update gekregen. Nu schuift bij de gegevens op het scherm de tekst met vermelding van de ouders over de tekst met vermelding van de kinderen. Maar veel erger is dat ik geen geschreven parenteel meer op mijn scherm krijg. Hoe kan ik dit ongedaan krijgen?
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: parenteel
21 dec 2018 17:56 - 21 dec 2018 17:56
Hannie,
De "vakken" Kinderen, Ouders en Gezin laten zich verslepen.
Tekst rapporten: controleer in instellingen de aanwezigheid van koppeltekens. zie plaatje
De "vakken" Kinderen, Ouders en Gezin laten zich verslepen.
Tekst rapporten: controleer in instellingen de aanwezigheid van koppeltekens. zie plaatje
Laatst bewerkt 21 dec 2018 17:56 door Ruud de Ruiter.
- Auteur
22 dec 2018 15:25
Heb dit gecontroleerd en komt overeen met wat U hebt opgegeven. De foutmelding is: in het kader linksboven: Fout met eronder een rood rondje met een wit kruis , er naast de tekst : rapport niet gevonden: C:\Aldfaer\Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten\Parenteel.asj.
Wat betreft de vakken verslepen: ik ben een ontzettende oen met zulk soort dingen. Hoe doe je dat? Als ik er op ga staan en de rechtermuisknop indruk gebeurt er niets.
Wat betreft de vakken verslepen: ik ben een ontzettende oen met zulk soort dingen. Hoe doe je dat? Als ik er op ga staan en de rechtermuisknop indruk gebeurt er niets.
- Ruud de Ruiter
-
22 dec 2018 21:26
Hannie,
Als je het nog niet hebt, installeer het gratis prog TeamViewer en neem direct e-mail contact op
Klik op mijn naam voor het adres
Ik ga dan op afstand e.e.a in orde maken
Als je het nog niet hebt, installeer het gratis prog TeamViewer en neem direct e-mail contact op
Klik op mijn naam voor het adres
Ik ga dan op afstand e.e.a in orde maken
- Auteur
- Auteur