Programma niet meer te openen

Lees meer

Programma niet meer te openen

05 dec 2018 18:05
W10-Lenovo Home PC
Een aantal weken heb ik dit forum die vraag gesteld. Het is goed gekomen, weet niet hoe, maar nu is het weer precies hetzelfde. Bij openen krijg ik de volgende kleine schermen:
Bestand C:\Users\m\Documents\Aldfaer\Stambomen\_0xADFAE350_15a-09-2018_201812041509\15a-09-2018_201812041509_gri.alf is niet aanwezig. En:
en
Acces violation at address 00747796 in module ‘Aldfaer.exe’.
Read of address FFFFFFEC
Aldfaer probeert deze fout te herstellen.
Ik klik op oke en er volgt weer een schermpje. Het programma is niet meer te openen. De vorige keer heb ik daar naar verborgen bestanden gezocht, en de bestanden zichtbaar gemaakt. Maar dat hielp niet.
Ik maak regelmatig veiligheidskoieën en gedcom-bestanden. Aldfaerprogramma gewist daarna een veiligheidskopie in het nieuwe geïnstalleerde Aldfaerprogramma zetten. Ook dat geeft hetzelfde beeld. Er stond dat het programma Dymo etiketten invloed had. Dus de PC hersteld naar een eerder punt. Ook dat hielp niet.
Wat is hier aan de hand? Of wat doe ik verkeerd? Wie weet raad.

Lees meer

Re: Programma niet meer te openen

06 dec 2018 14:48
Uw antwoord op de laatste vraag van Ruud in bericht #22931 is uitgebleven, m.n. is Aldfaer geïnstalleerd in C:\Aldfaer en niet in Program Files.
Ook de naam van het bestand is te lang, hetgeen ook een oorzaak zou kunnen zijn. Klik hier om een verduidelijking hieromtrent.
Herhaaldelijk opniew installeren van Aldfaer lost het niet op.

Lees meer

Re: Programma niet meer te openen

10 dec 2018 09:42
Beste helpers, ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Vermoedelijk is het een conflict met het betaalde programma CCleaner. Die heb ik gewist en de Free-editie gedownload en geïnstalleerd. Het programma gaat nu al sneller open. Groetjes

Gemaakt door Kunena