- Bedankjes 1634
twee instructies op het scherm (blauwe I en Rood kruis)
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: twee instructies op het scherm (blauwe I en Rood kruis)
01 dec 2018 15:03
Als we de melding eerder hadden gezien dan was de instructie heel anders geweest.
Kunt u controleren of u OneDrive gebruikt? De melding die u krijgt betekent dat er tijdens opslag/synchronisatie/abrupt afbreken een fout is ontstaan die niet zo maar te repareren valt. Het beste kunt u proberen om terug te gaan naar een bestand wat in de map Frisart staat 'familie Frisart2 voor conversie vs 7.alx' waarna er de conversie overnieuw plaatsvindt. Open na de conversie het nieuwe bestand en draai dan Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie.
Kunt u controleren of u OneDrive gebruikt? De melding die u krijgt betekent dat er tijdens opslag/synchronisatie/abrupt afbreken een fout is ontstaan die niet zo maar te repareren valt. Het beste kunt u proberen om terug te gaan naar een bestand wat in de map Frisart staat 'familie Frisart2 voor conversie vs 7.alx' waarna er de conversie overnieuw plaatsvindt. Open na de conversie het nieuwe bestand en draai dan Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: W.Frisart
- W.Frisart
01 dec 2018 15:13
Beste mensen, ik krijg nog steeds de voor mij onleesbare mails via WLM binnen. Het is mij dus inmiddels duidelijk, dat Thunderbird hier in het spel is. Daar wil ik in de toekomst wel toe overgaan, maar gelet op het `gedoe' (en de tijd die het innneemt) heb ik, wat TB) even pas op de plaats gemaakt en kijk nu op het forum uit naar de oplossing van mijn Aldfaerprobleem. Dus daar ben ik aanspreekbaar, bovendien staat mijn telefoon ook ter beschikking. Ik hoop op begrip en tot ziens op het forum, groetjes Wim Frisart
- W.Frisart
01 dec 2018 15:31
Beste Han, Ik gebruik geen One Drive. En ik heb nauwkeurig gevolgd wat je aangaf en geklikt op map `familie Frisart2 enz.' geopend (dat werd gevraagd) met Aldfaer en vervolgens krijg ik de familie Vermeulen. Dus conversie overnieuw plaats vinden zag ik niet gebeuren en dus kom ik weer bij je terug. Grt Wim
- W.Frisart
01 dec 2018 16:27
Beste Evert, doordenkend over jouw bericht ben ik via WWW op de tip gekomen om in WLM op een aangegeven plaats een vinkje te zetten. En zie daar: ALLE mails werden zichtbaar, maar waren allemaal automatisch gegenereerd door het abonnement. Ik zal nu zeer regelmatig op het Forum gaan zien. Want alles overziende is mijn probleem nog niet opgelost, maar van die blauwe mails lig ik niet meer wakker. Groet Wim
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
01 dec 2018 18:09
Wim,
Klik in de linker kolom op mijn naam of avatar, zo bekomt u mijn e-mailadres. Stuur mij een bericht om af te spreken voor een Teamviewersessie.
Klik in de linker kolom op mijn naam of avatar, zo bekomt u mijn e-mailadres. Stuur mij een bericht om af te spreken voor een Teamviewersessie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: W.Frisart
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
02 dec 2018 16:55 - 02 dec 2018 16:56
Via Teamviewer het probleem, dat mogelijk veroorzaakt was door een vroegtijdige onderbreking tijdens de opslag naar een externe schijf, nu opgelost door het inlezen van de recenste veiligheidskopie. Ook mappen en bestanden opgenschoont en alles werkt naar wens.
Laatst bewerkt 02 dec 2018 16:56 door JayCee.
- Webmaster
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 9
02 dec 2018 17:50
De heer Frisart wordt gevraagd om zijn emailadres in zijn profiel aan te passen want zijn abonnements email komt als onbestelbaar terug omdat zijn email adres niet bestaat.
- W.Frisart
02 dec 2018 22:15
Zoals Jaycee hiervoor het resultaat van zijn TeamViewer interventie berichtte, sluit ik mij hierbij natuurlijk aan. Hij heeft er wel substantieel wat tijd aan besteed, maar nu is voor mij het tijdelijke leed opgelost. Bravo