- Bedankjes 1
Onbekende personen in personenlijst
- M. Mantel
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Onbekende personen in personenlijst
27 nov 2018 17:52
Sinds vorige week krijg ik spontaan voor mij onbekende personen in de database. In de personenlijst staan de personen bovenaan, met onvolledige gegevens of niet correcte gegevens. Vaak komt als geboortedatum "-02-00-128" voor of als wijzigingsdatum "<04-09-15897". De personen kunnen ook niet verwijdert worden.
Is dit voor iemand een herkenbaar probleem? En wat was je oplossing?
Is dit voor iemand een herkenbaar probleem? En wat was je oplossing?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Onbekende personen in personenlijst
27 nov 2018 18:07
Probeer eens Aldfaer sluiten, de bestanden Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram - te vinden in C:\Aldfaer - te hernoemen en Aldfaer opnieuw starten
- M. Mantel
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
27 nov 2018 18:24
Hallo JayCee. Helaas heeft het niet het gewenste effect.
Nog een ander idee?
Nog een ander idee?
- Han Kortekaas
-
27 nov 2018 19:55
Dit is een corrupt bestand; als u wilt kunt u het naar mij sturen. Waarschijnlijk gebruikt u OneDrive??
- M. Mantel
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
27 nov 2018 20:00
Hallo Han,
Klopt. Ik gebruik inderdaad Onedrive. Alleen als ik in Aldfaer ga werken zet ik de synchronisatie uit, waardoor er geen conflicten optreden. Heb nu zelfs het stamboombestand op de C-schijf gezet, die ik nooit laat synchroniseren met OneDrive en toch hetzelfde probleem. Ik heb alle data en te synchroniseren bestanden op een D-partitie staan.
Ik mail je zo meteen het bestand.
Klopt. Ik gebruik inderdaad Onedrive. Alleen als ik in Aldfaer ga werken zet ik de synchronisatie uit, waardoor er geen conflicten optreden. Heb nu zelfs het stamboombestand op de C-schijf gezet, die ik nooit laat synchroniseren met OneDrive en toch hetzelfde probleem. Ik heb alle data en te synchroniseren bestanden op een D-partitie staan.
Ik mail je zo meteen het bestand.
- Han Kortekaas
-
27 nov 2018 22:56 - 27 nov 2018 22:56
hersteld bestand is teruggestuurd met ondubbelzinnig bewijs dat dit door OneDrive is gebeurd.
Laatst bewerkt 27 nov 2018 22:56 door Han Kortekaas.
- M. Mantel
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
28 nov 2018 19:57
Hersteld bestand ontvangen, waarvoor dank.
Ondubbelzinnig bewijs dat OneDrive oorzaak is, niet ontvangen. Ik gebruik Aldfaer in combinatie met OneDrive (voorheen SkyDrive) al ruim 4 jaar na volle tevredenheid. Sinds vorige week is het probleem met Onbekende personen ontstaan.
Ben in afwachting van Han's bewijs.
Ondubbelzinnig bewijs dat OneDrive oorzaak is, niet ontvangen. Ik gebruik Aldfaer in combinatie met OneDrive (voorheen SkyDrive) al ruim 4 jaar na volle tevredenheid. Sinds vorige week is het probleem met Onbekende personen ontstaan.
Ben in afwachting van Han's bewijs.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
29 nov 2018 14:38
Onder de Tab 'Zoeken' met trefwoord 'OneDrive' of 'backupsystemen' zult u naast het lezen van de bewijzen (in verscheidene berichten door de makers gepost) alsook de dramatische gevolgen ervan, zoals bv. onherstelbare bestanden, kunnen lezen.