- Bedankjes 1024
openen bestand
- Aad
- Auteur
openen bestand
27 nov 2018 12:45
Als ik Aldfaer start krijg ik een leeg scherm en krijg mijn bestand niet geopend, terwijl het bestand wel bestaat en ±8300Kb groot is. In de kop laat het programma wel de bestandsnaam zien.
Ook is Aldfaer niet 2x opgestart. (Ook de veiligheidskopie krijg ik niet geopend)
Hoe los ik dit op?
Ook is Aldfaer niet 2x opgestart. (Ook de veiligheidskopie krijg ik niet geopend)
Hoe los ik dit op?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: openen bestand
27 nov 2018 12:52 - 27 nov 2018 12:54
Aldfaer in C:\Aldfaer geïnstalleerd en niet in program Files? Zo ja, ga naar Bestand > Zoek Aldfaer bestanden en vink alleen Stambomen en veiligheidskopieën aan. Selecteer in het resultaatvenster het gewenst bestand en klik op Open Stamboom.
Laatst bewerkt 27 nov 2018 12:54 door JayCee.
- Aad
- Auteur
27 nov 2018 12:56
Klopt.
Heb het eerder gehad, maar tot gisteren ging het goed.
Heb het eerder gehad, maar tot gisteren ging het goed.
- Aad
- Auteur
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
27 nov 2018 13:20 - 27 nov 2018 13:26
Is er een melding waarom het bestand niet geopend wordt?
Sluit Aldfaer > hernoem de bestanden Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram het start opnieuw op.
Geef eens het volledige pad en naam van het bestand.
Sluit Aldfaer > hernoem de bestanden Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram het start opnieuw op.
Geef eens het volledige pad en naam van het bestand.
Laatst bewerkt 27 nov 2018 13:26 door JayCee.
- Aad
- Auteur
- Han Kortekaas
-
27 nov 2018 15:53
Ik denk dat Aldfaer niet goed werd afgesloten waardoor het programma dacht dat de stamboom geopend was en dat stond vastgelegd in de *ini Toen u Aldfaer opende en het bestand weer wilde openen ging dat niet want het stond immers genoteerd dat die stamboom reeds geopend was. Door de *.ini te verwijderen is dat opgelost.