- Bedankjes 1634
privicy
- C. Koedood
- Auteur
privicy
26 nov 2018 11:34
Zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven en zonder mijn medeweten, heeft iemand de door mijn op Aldfaer ingevulde gegevens gedownload. Ik kreeg die zelfs in een mail naar mij toegestuurd.
Hoe is dat mogelijk ?
Hoe is dat mogelijk ?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: privicy
26 nov 2018 11:42 - 26 nov 2018 11:46
U zult iets meer moeten informeren, bedoelt u dat u ergens op Internet gegevens van u heeft gezet die door iemand zijn overgenomen?
Bedoelt u door u ingevulde gegevens op dit Aldfaer forum? Wie is die iemand die u heeft gemaild?
Bedoelt u door u ingevulde gegevens op dit Aldfaer forum? Wie is die iemand die u heeft gemaild?
Laatst bewerkt 26 nov 2018 11:46 door Han Kortekaas.
- C. Koedood
- Auteur
28 nov 2018 12:17
In het programma Aldfaer heb ik de namen en gegevens ingevuld van mijn voorgeslacht. Dat heb ik niet op internet gezet. Toch kreeg ik het ingevulde bestand gemaild van iemand toegestuurd.
Het is een bekende van mij; zijn naam houd ik liever nog maar even voor mij.
Ik heb hem wel gevraagd, hoe het mogelijk was, dat hij "mijn" Aldfaer kon inzien, maar daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op.
Het is een bekende van mij; zijn naam houd ik liever nog maar even voor mij.
Ik heb hem wel gevraagd, hoe het mogelijk was, dat hij "mijn" Aldfaer kon inzien, maar daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op.
- Han Kortekaas
-
28 nov 2018 12:23
Het is onmogelijk dat gegevens van u op de PC geïnstalleerde Aldfaer aan derden buiten uw PC verspreid worden, tenzij u zelf de stamboom bijvoorbeeld in OneDrive opslaat en aan derden toegang heeft verleend. Zo ook voor DropBox.
begrijpelijk dat u e.e.a. voor u wilt houden maar u kunt mij privé als u wilt iets meer geven. Wellicht zie ik daar meer aan.
Klik op mijn naam aan de linkerkant voor mijn emailadres.
begrijpelijk dat u e.e.a. voor u wilt houden maar u kunt mij privé als u wilt iets meer geven. Wellicht zie ik daar meer aan.
Klik op mijn naam aan de linkerkant voor mijn emailadres.