- Bedankjes 1634
Dubbele personen
- Frank van der Zandt
- Auteur
Dubbele personen
25 nov 2018 10:54
Beste,
Zie bijlage, het lijkt op een dubbele persoon maar ik kan deze niet verwijderen want dan krijg ik de melding dat er kinderen aangekoppeld zijn. Hoe dit op te lossen?
Zie bijlage, het lijkt op een dubbele persoon maar ik kan deze niet verwijderen want dan krijg ik de melding dat er kinderen aangekoppeld zijn. Hoe dit op te lossen?
Bijlage niet gevonden
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Dubbele personen
25 nov 2018 11:24 - 25 nov 2018 11:24
Ik zie niet het volledige plaatje, maar als bij de kinderen overal (2) staat dan zou u naar mijn smaak de partner 1 kunnen ontkoppelen. (rechtsklik op de partner 1)
Laatst bewerkt 25 nov 2018 11:24 door Han Kortekaas.
- Frank van der Zandt
- Auteur
25 nov 2018 11:35
Beste Han,
Er zijn inderdaad geen koppeling met de 1e kinderen maar toch geeft Aldfaer aan dat verwijderen niet mogelijk is omdat er kinderen gekoppeld zijn(die ik dus niet zie)
Er zijn inderdaad geen koppeling met de 1e kinderen maar toch geeft Aldfaer aan dat verwijderen niet mogelijk is omdat er kinderen gekoppeld zijn(die ik dus niet zie)
- Han Kortekaas
-
25 nov 2018 11:40
In dat geval ga dan
1. naar ieder kind en ontkoppel de moeder laat de vader koppeling staan!
2. als alle kinderen alleen aan de vader gekoppeld zijn verwijder dan de partner (even noteren wat de huwelijksgegevens zijn)
3. verwijder ook partner 2
4. controleer de partner of er geen kinderen zijn
5. laat de partner huwen met de vader en bevestig dat de kinderen van hem zijn en breng de huwelijksgegevens weer in.
1. naar ieder kind en ontkoppel de moeder laat de vader koppeling staan!
2. als alle kinderen alleen aan de vader gekoppeld zijn verwijder dan de partner (even noteren wat de huwelijksgegevens zijn)
3. verwijder ook partner 2
4. controleer de partner of er geen kinderen zijn
5. laat de partner huwen met de vader en bevestig dat de kinderen van hem zijn en breng de huwelijksgegevens weer in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank van der Zandt
- Frank van der Zandt
- Auteur