- Bedankjes 0
een stamboombestand niet te openen
- J.M.Oostermeijer
- Auteur
Lees minder
Lees meer
een stamboombestand niet te openen
21 nov 2018 16:16
L.S.,
Sinds gisteren kan ik een stamboombestand niet openen. De eerste doet dat wel.
Kreeg de volgende ( bijgevoegd ) opmerkingen.
Getracht dit uit te voeren, zonder resultaat. Ook een oud veiligheidskopie geeft geen resultaat.
Kunt u mij hiermee helpen? Mijn laptop werkt onder Windows7.
Heeft dit eventieel te maken met de Conversie 201810301703?
b.v.d.,
Jacob M Oostermeijer
Bij het openen van de stamboom is de volgende fout opgetreden:
Bestand C:\Users\Viviane\Documents\Aldfaer\Stambomen\_0xADFAE350_stamboom van oeveren\stamboom van oeveren_kp.alf is niet aanwezig
Aldfaer probeert deze fout te herstellen.
Aldfaer heeft de fout helaas niet kunnen herstellen.
Verwijder de verborgen map "C:\Users\Viviane\Documents\Aldfaer\Stambomen\_0xADFAE350_stamboom van oeveren" en open de stamboom dan opnieuw, of zet een recente veiligheidskopie terug.
Sinds gisteren kan ik een stamboombestand niet openen. De eerste doet dat wel.
Kreeg de volgende ( bijgevoegd ) opmerkingen.
Getracht dit uit te voeren, zonder resultaat. Ook een oud veiligheidskopie geeft geen resultaat.
Kunt u mij hiermee helpen? Mijn laptop werkt onder Windows7.
Heeft dit eventieel te maken met de Conversie 201810301703?
b.v.d.,
Jacob M Oostermeijer
Bij het openen van de stamboom is de volgende fout opgetreden:
Bestand C:\Users\Viviane\Documents\Aldfaer\Stambomen\_0xADFAE350_stamboom van oeveren\stamboom van oeveren_kp.alf is niet aanwezig
Aldfaer probeert deze fout te herstellen.
Aldfaer heeft de fout helaas niet kunnen herstellen.
Verwijder de verborgen map "C:\Users\Viviane\Documents\Aldfaer\Stambomen\_0xADFAE350_stamboom van oeveren" en open de stamboom dan opnieuw, of zet een recente veiligheidskopie terug.
- Han Kortekaas
-
Re: een stamboombestand niet te openen
21 nov 2018 17:46
Dat betekent dat een index bestand, waar alle relatieindexen bewaard worden, niet aanwezig is. Naar mijn smaak een fout tijdens het afsluiten van Aldfaer; denk aan stroomuitval, abrupt afbreken, synchronisatie met een back-up programma , OneDrive enz.
Als u dat kunt moet u echt voorgaande veiligheidskopien nagaan totdat u er een heeft die wel opent.
Als u dat kunt moet u echt voorgaande veiligheidskopien nagaan totdat u er een heeft die wel opent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: J.M.Oostermeijer