- Bedankjes 0
vreemdgedrag
- Marian Kalb
- Auteur
Lees minder
Lees meer
vreemdgedrag
24 okt 2018 20:21
Sinds de vorige update doet het programma erg vreemd. Hij start met de volgende mededeling: Het bestand kan niet exclusief geopend worden. Start daarom geen tweede Aldfaer-sessie. na OK opent een bestand. Maar ga ik toevoegen of wijzigen dan gaat veel mis en ingevoerde gegevens worden verkeerd gekoppeld, of ik kan niet wijzigen. Afsluiten gaat evenmin normaal alleen via crtl-Alt-Del. Heb nu aldfaer 7.0 geInstalleerd, maar problemen blijven.
Hoe op te lossen?
Hoe op te lossen?
- Ruud de Ruiter
-
Re: vreemdgedrag
24 okt 2018 20:32
Dat is de halve mededeling: Het begint met dat Aldfaer de laatste keer niet goed is afgesloten en dat niet alle wijzigingen bewaard zijn (neem mijn tekst niet te letterlijk, dit is uit mijn hoofd). De remedie is Aldfaer sluiten en opnieuw hetzelfde bestand openen.
- Han Kortekaas
-
24 okt 2018 22:27
Ik denk dat het hier om een corrupt bestand gaat. Kunt u mij het stamboombestand opsturen naar mijn adres? Klik op mijn naam voor het emailadres.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marian Kalb
- Nicole
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
27 okt 2018 22:28
Welke versie van Windows heeft u, en is Aldfaer in C/\Aldfaer geïnstalleerd?
- Han Kortekaas
-
28 okt 2018 01:02
Nicole,
u kunt het stamboombestand naar mij mailen. Klik opp mijn naam voor het emailadres.
u kunt het stamboombestand naar mij mailen. Klik opp mijn naam voor het emailadres.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nicole
- Nicole
28 okt 2018 20:25
Dankjewel Han, heb het bestand reeds per 22/10 doorgestuurd. Mvg,