Parenteel

• sandra
  • Auteur

Parenteel

23 sep 2018 18:58
Is er een mogelijkheid om aan mij misschien uitleg te kunnen geven waarom ik een parenteel incl bestanden /foto,s ed niet in zijn geheel uit kan draaien? een deel draai ik uit en dan tref ik elke foto akte ed bij de persoon aan, enige generatie later zie ik wel de teksten maar dan word het overige, foto,(s) ed niet meer weergegeven.
Zit er misschien een max aan het aantal bestanden (foto,s ed) op een volledige parenteel ( alles staat in mappen en opgeslagen in JPG formaat)

Hoe kan ik , als er geen max zit aan de bestanden( toevoeging per persoon foto,(s) ed dan dit probleem oplossen

Lees meer

Re: Parenteel

23 sep 2018 20:52
In het kort komt het er op neer dat als de bestanden te groot zijn (300Kb is ruim voldoende) dat u tegen het maximum van een html bestand aanloopt. Er kan gewoonweg niet meer in. Remedie is dan om het fotomateriaal te resizen.

• sandra
  • Auteur

23 sep 2018 21:11
Heb ik ook al geprobeerd en daar ligt het niet aan.

Lees meer

23 sep 2018 21:39 - 23 sep 2018 21:42
Sandra,
Dit probleem komt bij mij ook voor en is gemeld aan het team. Ook vergroten van het werkheugen d.m.v. toekenning van een virtueel geheugen verbetert weliswaar het resultaat maar je blijft dan "verder op" in de uitdraai tegen hetzelfde probleem lopen.
Overigens is dit een probleem dat ook in versie 6.2 al speelt en misschien zelfs al eerder. Maar aan versies voor 6.2 ga ik geen tijd en moeite aan besteden.

Het is weliswaar geen oplossing, maar door het aantal getoonde documenten te verminderen tot één enkel document, tenzij je een extreem lange uitdraai tot "voor Christus" voor elkaar krijgt, loop je niet tegen dit probleem aan. Vooropgesteld, zoals door Han aangegeven, dat de aangehangen documenten tot een redelijke grootte (<300 kB) zijn beperkt.

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen, geduld is een schone zaak . . . Dus wachten of er een oplossing voor dit probleem mogelijk is.
Laatst bewerkt 23 sep 2018 21:42 door Ruud de Ruiter.

Lees meer

24 sep 2018 08:13
Sandra,
Met Maak boeken is dit probleem op te lossen door voor het parenteel in meerdere boeken uit te laten voeren. Per deel kun je aan geven hoe veel generaties je in een deel wilt hebben.
Maak boeken is een onderdeel van de bonus rapporten in het deel Exporteren

Gemaakt door Kunena