- Bedankjes 0
abnormal program termination
- Han
- Auteur
Lees minder
Lees meer
abnormal program termination
21 sep 2018 09:07
Beste, als ik Alfaer probeer te openen krijg ik het bericht, "kan bestand bronnen" niet openen en vervolgens "abnormal program termination" . Wat te doen?
alvast bedankt en vriendelijke groet, Han
alvast bedankt en vriendelijke groet, Han
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: abnormal program termination
21 sep 2018 09:59
Installatie van Aldfaer in C:\Aldfaer en niet in Program Files. Zo ja, sluit Aldfaer, hernoem het bestand Aldfaer.ini naar bv Aldfaer_old.ini (te vinden in de instaaltiemap). Herstart Aldfaer.
- Han
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
21 sep 2018 10:17
Bedankt!,
ik vond alleen het bestand Aldfaer.iniprogram dat ik bewerkte zoals u voorstelde.
Het bericht "abnormal program termination" is nu verdwenen en aldfaer start nu op.
Alleen de stamboom opent helaas niet! Ik krijg nog steeds het bericht kan bestand bronnen niet openen
ik vond alleen het bestand Aldfaer.iniprogram dat ik bewerkte zoals u voorstelde.
Het bericht "abnormal program termination" is nu verdwenen en aldfaer start nu op.
Alleen de stamboom opent helaas niet! Ik krijg nog steeds het bericht kan bestand bronnen niet openen
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
21 sep 2018 10:26
Via menu Bestand > Zoek Aldfaer bestanden > alleen de stambomen aanvinken > kies de stamboom uit de lijst en klik op de knop 'Open stamboom'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Han
- Han
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
21 sep 2018 10:40
Bedankt nogmaals! , sorry ik had het beter uit moeten leggen want dat had ik al gedaan en dan loopt het programma vast tijdens het openen. Inmiddels heb mijn stamboom gelukkig kunnen herstellen via de veiliheids-kopie!
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
21 sep 2018 10:46
Het vorige stamboombestand was mogelijk beschadigd door gebruik van OneDrive, andere cloud service of gesynchroneerd backup systeem . Over dit onderwerp kunt u tal van posts lezen door zoeken op dit forum met trefwoord OneDrive.
- Han
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
21 sep 2018 10:56
beste, Nu zijn helaas alle verwijzingen naar foto's ect. ineens naar een verkeerde map. Het is dus een niet bestaande map die aangegeven wordt in het vak waar normaal gesproken de foto verschijnt. Het oorspronkelijke adres dat daar stond is veranderd met verkeerde extra mappen in het adres!
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
21 sep 2018 11:04
Zorg eerst dat bij Stamboom > eigenschappen het juistepad staat. Maak vervolgens een bestandscontrole en -reparatie (menu stamboom). Dit zal alle koppelingen herstellen.
- Han
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
21 sep 2018 11:19
Helaas, het pad naar foto's veranderd niet na bestandsherstel. Bij eigenschappen stond het juiste pad!
mvg Han
mvg Han