- Bedankjes 996
grafische weergave nageslacht
- Guido van Harten
- Auteur
grafische weergave nageslacht
20 sep 2018 15:25
Ik ben op zoek naar een grafische weergave van het nageslacht van de oudst bekende voorvader. Bij voorkeur in een leuk weergegeven boom.
Wie heeft er een leuk idee?
Vriendelijke groet,
Guido
Wie heeft er een leuk idee?
Vriendelijke groet,
Guido
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: grafische weergave nageslacht
21 sep 2018 08:06 - 21 sep 2018 08:18
Guido,
Niet als automatisch te genereren model.
Wel heb ik een groot aantal achtergrond (boom)-afbeeldingen met invulvakken beschikbaar.
zie ook : www.deruiter.ch/Aldfaer/StamboomPlaat.htm wat één model toont.
Wel afdruk formaat zoek je?
Het zijn wel allemaal "voorgeslacht" ontwerpen.
Nageslacht kan je gewoon vergeten omdat dat een "variabele" uitvoer oplevert en derhalve de vakken niet eenvoudig te programmeren zijn. In dat geval een "naakt" boommodel gebruiken en verder succes met Adobe Photoshop en vakken en tekst handmatig toevoegen. Persoonlijk zou ik dan een "hoge waterval" als achtergrond gebruiken. Ik heb wel ergens een dergelijke foto
Niet als automatisch te genereren model.
Wel heb ik een groot aantal achtergrond (boom)-afbeeldingen met invulvakken beschikbaar.
zie ook : www.deruiter.ch/Aldfaer/StamboomPlaat.htm wat één model toont.
Wel afdruk formaat zoek je?
Het zijn wel allemaal "voorgeslacht" ontwerpen.
Nageslacht kan je gewoon vergeten omdat dat een "variabele" uitvoer oplevert en derhalve de vakken niet eenvoudig te programmeren zijn. In dat geval een "naakt" boommodel gebruiken en verder succes met Adobe Photoshop en vakken en tekst handmatig toevoegen. Persoonlijk zou ik dan een "hoge waterval" als achtergrond gebruiken. Ik heb wel ergens een dergelijke foto
Laatst bewerkt 21 sep 2018 08:18 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Guido van Harten
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: grafische weergave nageslacht
21 sep 2018 10:21
Guido,
Uit de vuist, mits een beetje kennis van CSS weliswaar: bonusrapport parenteel verticaal met instelling 'genealogie'. Open uit de rapportuitvoermap het bestand parenteelverticaal.css in Notepad++. Laat uw fantasie de vrije loop op de style van de tekstblokken en plaats de grafiek op een passende achtergond.
Uit de vuist, mits een beetje kennis van CSS weliswaar: bonusrapport parenteel verticaal met instelling 'genealogie'. Open uit de rapportuitvoermap het bestand parenteelverticaal.css in Notepad++. Laat uw fantasie de vrije loop op de style van de tekstblokken en plaats de grafiek op een passende achtergond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Guido van Harten