- Bedankjes 303
materiaal ontbreekt bij maken groep
- Guido van Harten
- Auteur
materiaal ontbreekt bij maken groep
10 sep 2018 14:12
In mijn Aldfaer-bestand maakte ik een aantal groepen. In het venster met de aangemaakte groepen selecteer ik (in mijn geval) alle groepen en vervolgens de knop Toon personen die slechts in één van de geselecteerde groepen voorkomen. Daarna bewaar ik deze selectie als een apart stamboombestand.
Als ik vervolgens het nieuw bewaarde stamboombestand open, blijkt dat er geen materiaal aan de personen is gekoppeld. Herkennen jullie dit?
Vriendelijke groet,
Guido van Harten
Als ik vervolgens het nieuw bewaarde stamboombestand open, blijkt dat er geen materiaal aan de personen is gekoppeld. Herkennen jullie dit?
Vriendelijke groet,
Guido van Harten
- Paul Kallenberg
Lees minder
Lees meer
Re: materiaal ontbreekt bij maken groep
10 sep 2018 14:34
Guido,
Heb je, in het onderste gedeelte van het venster waarin gevraagd wordt "Geef locatie van bestanden", een vinkje gezet bij Materiaal?
Paul
Heb je, in het onderste gedeelte van het venster waarin gevraagd wordt "Geef locatie van bestanden", een vinkje gezet bij Materiaal?
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Guido van Harten
- Ruud de Ruiter
-
10 sep 2018 14:39
Guido,
Re: Bewaren als apart stamboombestand.
Ik denk dat je bedoelt exporteer als Gedcom met Materiaal in een aparte map. Vervolgen importeren in nieuw bestand
Re: Bewaren als apart stamboombestand.
Ik denk dat je bedoelt exporteer als Gedcom met Materiaal in een aparte map. Vervolgen importeren in nieuw bestand
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Guido van Harten
- Guido van Harten
- Auteur
10 sep 2018 14:43
Paul,
Nu ik er nog eens kritisch naar kijk, denk ik dat hier het euvel zat. Hartelijk dank voor je hulp!
Nu ik er nog eens kritisch naar kijk, denk ik dat hier het euvel zat. Hartelijk dank voor je hulp!
- Guido van Harten
- Auteur
10 sep 2018 14:44
Ruud,
Nee, ik bedoel echt dat ik het heb geëxporteerd naar een stamboombestand.
In elk geval bedankt voor je reactie.
Nee, ik bedoel echt dat ik het heb geëxporteerd naar een stamboombestand.
In elk geval bedankt voor je reactie.
- Francke
10 sep 2018 16:08Jazeker herken ik dit, zie dit bericht van 07 aug 2018Guido van Harten schreef : Als ik vervolgens het nieuw bewaarde stamboombestand open, blijkt dat er geen materiaal aan de personen is gekoppeld. Herkennen jullie dit?