materiaal ontbreekt bij maken groep

• Guido van Harten
  • Auteur

materiaal ontbreekt bij maken groep

10 sep 2018 14:12
In mijn Aldfaer-bestand maakte ik een aantal groepen. In het venster met de aangemaakte groepen selecteer ik (in mijn geval) alle groepen en vervolgens de knop Toon personen die slechts in één van de geselecteerde groepen voorkomen. Daarna bewaar ik deze selectie als een apart stamboombestand.

Als ik vervolgens het nieuw bewaarde stamboombestand open, blijkt dat er geen materiaal aan de personen is gekoppeld. Herkennen jullie dit?

Vriendelijke groet,
Guido van Harten

Lees meer

Re: materiaal ontbreekt bij maken groep

10 sep 2018 14:34
Guido,

Heb je, in het onderste gedeelte van het venster waarin gevraagd wordt "Geef locatie van bestanden", een vinkje gezet bij Materiaal?

Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Guido van Harten

Lees meer

10 sep 2018 14:39
Guido,
Re: Bewaren als apart stamboombestand.
Ik denk dat je bedoelt exporteer als Gedcom met Materiaal in een aparte map. Vervolgen importeren in nieuw bestand
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Guido van Harten

• Guido van Harten
  • Auteur

10 sep 2018 14:43
Paul,
Nu ik er nog eens kritisch naar kijk, denk ik dat hier het euvel zat. Hartelijk dank voor je hulp!

• Guido van Harten
  • Auteur

10 sep 2018 14:44
Ruud,
Nee, ik bedoel echt dat ik het heb geëxporteerd naar een stamboombestand.
In elk geval bedankt voor je reactie.

• Francke

10 sep 2018 16:08
Guido van Harten schreef : Als ik vervolgens het nieuw bewaarde stamboombestand open, blijkt dat er geen materiaal aan de personen is gekoppeld. Herkennen jullie dit?
Jazeker herken ik dit, zie dit bericht van 07 aug 2018

Lees meer

10 sep 2018 18:23
Guido,
Je vraag over vette tekst in parenteel kan niet worden gelezen vanwege de aangehangen plaatjes. Dus men kan niets voor je doen.

Gemaakt door Kunena