- Bedankjes 1024
Bij voorouders relatie wijzigen
- Hans Janssen
- Auteur
Bij voorouders relatie wijzigen
31 aug 2018 21:54
Bij voorouders kom ik er achter dat ik vergeten ben in te voeren dat hun relatie het huwelijk was en de huwelijksdatum. Hoe kan ik dit rechtzetten en de relatievorm wijzigen?
met vriendelijke groet
Hans Janssen
met vriendelijke groet
Hans Janssen
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Bij voorouders relatie wijzigen
31 aug 2018 22:37
Plaats de persoon in kwestie in het hoofdvenster, ga naar de tab relatie/huwelijk, rechts van het type relatie staat een pijltje waarmee het type gewijzigd kan worden. Voor meer infor uit de help, klik op de tab en druk toets F1, welke de respectievelijke pagina zal openen.
- Francke
31 aug 2018 23:51
Zet een van de personen in het hoofdvenster, klik met rechter muisknop in het vak relatie (dus daar waar de partner staat) en kies daar de juiste relatie.
- Hans Janssen
- Auteur
02 sep 2018 10:19
Beste JayCee,
Hartelijk dank voor je reactie. Toch is het nog niet opgelost.
De tab relatie met keuze mogelijkheden verschijnt niet meer als er abusievelijk "geen relatie" is ingevuld maar wel een partner . Bovendien zijn er ook al kinderen/kleinkinderen/achterkleinkinderen van dit echtpaar ingevoerd en aan hen gekoppeld.
Moet ik alles verwijderen van deze voorouders en nageslacht? Of heb ik instellingen niet goed staan waardoor ik de relatie achteraf niet meer kan wijzigen?
Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb kunnen verwoorden.
Ik wacht uw reactie graag af.
met hartelijke dank
Hans Janssen
Hartelijk dank voor je reactie. Toch is het nog niet opgelost.
De tab relatie met keuze mogelijkheden verschijnt niet meer als er abusievelijk "geen relatie" is ingevuld maar wel een partner . Bovendien zijn er ook al kinderen/kleinkinderen/achterkleinkinderen van dit echtpaar ingevoerd en aan hen gekoppeld.
Moet ik alles verwijderen van deze voorouders en nageslacht? Of heb ik instellingen niet goed staan waardoor ik de relatie achteraf niet meer kan wijzigen?
Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb kunnen verwoorden.
Ik wacht uw reactie graag af.
met hartelijke dank
Hans Janssen
- Han Kortekaas
-
02 sep 2018 10:47
Hans,
in het vak waar u de relatienaam ziet staan, klik daar met de rechtermuis op die naam en wijzig dan de relatievorm.
in het vak waar u de relatienaam ziet staan, klik daar met de rechtermuis op die naam en wijzig dan de relatievorm.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hans Janssen
- Hans Janssen
- Auteur
02 sep 2018 10:58
Hartelijk dank, Han
het is me gelukt
Hans
het is me gelukt
Hans