Weergave aantal verwanten

Lees meer

Weergave aantal verwanten

27 aug 2018 20:13
Graag wou ik nog even terugkomen op mijn ' vraag ' van enkele weken terug, die me geen duidelijk antwoordt gaf.
In de vorige versie, als je in hoofdmenu ( blad ) op ' verwanten ' klikte kreeg je op onderliggende lijn " verwanten " met daarnaast een getal ( aantal personen die van persoon in scherm verwant waren )
Momenteel is de vermelding ' Verwanten ' nog steeds aanwezig boven ' Primaire KinCo ' doch het getal is weg.
Mijn stamboom omvat momenteel ong. 57.500 personen die grotendeels vanuit jaren 1500 - 1600 uit hetzelfde ' dorp ' komen, dan begrijp je dat ' toen ' men meestal huwde in de aanpalende gemeenten of binnen eigen ' omgeving '.
Als ik aldus de verst gekende voorouder als ref. persoon ingeef kreeg ik een overzicht van alle ' verwanten ' en ook omgekeerd. Ik vond dit een heel belangrijke aanwijzing om 'ontbrekende' gegevens op te zoeken of de link te leggen.
Wie kan me helpen om 'die aanvulling' terug op scherm weer te geven, het was er in de vorige versie... HELP.

Met dank voor uw aandacht en eventuele tip.
Vriendelijk groeten, WILLE R.

Lees meer

Re: Weergave aantal verwanten

28 aug 2018 09:09
Naar mijn smaak is het antwoord zeer duidelijk geweest dat de telling van het aantal verwanten in een volgende versie weer aanwezig is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Lees meer

28 aug 2018 10:16
Oke, sorry het het wel gelezen voor het probleem met getuigen voor huwelijken, maar dit heb ik niet gelezen, vind het ook niet terug.
Toch bedankt.

Lees meer

28 aug 2018 10:25 - 28 aug 2018 10:32

Bijlage:

Bestandsnaam: verwanten.docx
Bestandsgrootte:21 KB
In de volgende versie

Bijlagen:

Laatst bewerkt 28 aug 2018 10:32 door Han Kortekaas.

Gemaakt door Kunena