- Bedankjes 1634
Ìnternet Explorer / Chrome (grafische overzichten als pdf opslaan)
- LMA Habets-Lardinois
- Auteur
Ìnternet Explorer / Chrome (grafische overzichten als pdf opslaan)
25 aug 2018 17:01
Ik wil graag grafische overzichten (parenteel grafisch) omzetten in een pdf, om deze daarna in delen te kunnen printen of in een copyshop te laten printen op groot formaat.
Nu moet ik volgens het Help-programma een instelling aanpassen (Achtergrondkleur van webpagina's afdrukken) in het configuratiescherm.
Maar ik gebruik geen Internet Explorer maar Chrome als webbrowser.
Ik heb zelf al in de instellingen zitten zoeken maar ik kan niet vinden waar ik kan aanvinken dat achtergrondkleuren en -afbeeldingen mee afgedrukt worden (of opgeslagen in mijn pdf).
Graag uw hulp. Bedankt.
Nu moet ik volgens het Help-programma een instelling aanpassen (Achtergrondkleur van webpagina's afdrukken) in het configuratiescherm.
Maar ik gebruik geen Internet Explorer maar Chrome als webbrowser.
Ik heb zelf al in de instellingen zitten zoeken maar ik kan niet vinden waar ik kan aanvinken dat achtergrondkleuren en -afbeeldingen mee afgedrukt worden (of opgeslagen in mijn pdf).
Graag uw hulp. Bedankt.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Ìnternet Explorer / Chrome (grafische overzichten als pdf opslaan)
25 aug 2018 17:25
Ik denk dat u eerst eens moet kijken in de Bonus rapporten rubriek Grafisch waar uiteengezet wordt hoe u een print kunt krijgen van grafische afdrukken.
- De Coster René
-
Re: Ìnternet Explorer / Chrome (grafische overzichten als pdf opslaan)
25 aug 2018 18:10
Het hangt ook een beetje af wat u bedoelt met 'in delen' afprinten.
U kunt 'delen' maken door de instellingen van 'generaties per pagina' zo in te stellen dat u een treffelijke paginaweergave krijgt. (of andere manieren).
U kunt 'delen' maken door de instellingen van 'generaties per pagina' zo in te stellen dat u een treffelijke paginaweergave krijgt. (of andere manieren).