- Bedankjes 77
Foto's meeprinten
- Waarlé
- Auteur
Foto's meeprinten
25 aug 2018 14:47
De foto's die bij de individuele personen zijn toegevoegd komen in de grafiek niet tevoorschijn. HELP
- De Coster René
-
Lees minder
Lees meer
- Waarlé
- Auteur
- Han Kortekaas
-
Re: Foto's meeprinten
25 aug 2018 17:28
Ik ken dat rapport niet. Heeft u wel bij de instellingen aangegeven dat u fotomateriaal wilt meenemen in de rapporten?
- Waarlé
- Auteur
- Han Kortekaas
-
- Waarlé
- Auteur
25 aug 2018 17:39
Alle personen zijn voorzien van foto. Dan ga ik naar kwartierstaat grafisch. Stamboom komt tevoorschijn met alles er op en er aan maar zonder de foto's
- Han Kortekaas
-
25 aug 2018 17:46
Dat rapport voorziet niet in het weergeven van fotomateriaal. U kunt in de Bonusrapporten onder de rubriek Grafisch wel een paar sjablonen vinden die fotomateriaal laten zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Waarlé
- Waarlé
- Auteur
26 aug 2018 14:59
Ik heb op
www.paulkallenberg.nl/aldfaer/rapportuitvoer/overzicht.html
een perfect rapport gevonden, maar ik heb geen idee, hoe ik het in het programma kan gebruiken!
- De Coster René
-
26 aug 2018 18:08 - 26 aug 2018 18:11
U bent nogal vaag in uw vraagstelling(en), zo kan het Aldfaer team en andere forum leden u minder goed helpen.
Zegt u eens over welk perfect rapport u het hebt !
Uw voorgaande nota heeft het alleen over een 'overzicht van rapporten' door Paul Kallenberg.
Zegt u eens over welk perfect rapport u het hebt !
Uw voorgaande nota heeft het alleen over een 'overzicht van rapporten' door Paul Kallenberg.
Laatst bewerkt 26 aug 2018 18:11 door De Coster René.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 aug 2018 20:17
Ben het eens met René.
Dat kan alleen verwijzen naar de bonusrapporten. De installatie van deze rapporten volgt automatisch na de installatie van Aldfaer. Ga naar Help > Versiebeheer invoegtoepassingen en in de linker kolom naar 'Alle invoegtoepassingen B team'.
Is dit niet gebeurd dan kan u de 'Invoegtoepassingen voor Aldfaer' downloaden en installeren op de Aldfaer website .
Dat kan alleen verwijzen naar de bonusrapporten. De installatie van deze rapporten volgt automatisch na de installatie van Aldfaer. Ga naar Help > Versiebeheer invoegtoepassingen en in de linker kolom naar 'Alle invoegtoepassingen B team'.
Is dit niet gebeurd dan kan u de 'Invoegtoepassingen voor Aldfaer' downloaden en installeren op de Aldfaer website .